شرط تمدید قرارداد فوق ستاره با استقلال

شرط تمدید قرارداد فوق ستاره با استقلال

مهدی کایدی مهاجم 25 ساله استقلال که قرارداد قرضی او تیرماه سال آینده با استقلالی ها به پایان می رسد، در هفته های اخیر بار دیگر به بازیکنی محبوب و تاثیرگذار در بین هواداران استقلال تبدیل شده است.

انتشار گزارش هایی مبنی بر تمایل مجدد این بازیکن برای انتقال مجدد و اظهارات چند تیم حاشیه خلیج فارس برای جذب این مهاجم از باشگاه شباب الاهلی باعث شد تا هواداران استقلال از باشگاه رباط حفظه فشار بیاورند. این بازیکن

هواداران استقلال در فضای مجازی با استناد به عملکرد خوب مهدی کایدی در ترکیب این تیم از فتح الله زاده می خواهند که به هر حال قرارداد قرضی خود را ادامه دهد.

با توجه به این موضوع، مطلع شدیم که باشگاه استقلال نیز در تلاش است تا با استفاده از روابط خوب خود با باشگاه شباب الاهلی، شرایط قرارداد قرضی یک ساله قیدی را برای تمدید یک سال دیگر تضمین کند.

از طبقه پنجم باشگاه استقلال خبر می رسد که مذاکرات اولیه در این خصوص با اماراتی ها آغاز شده و به احتمال زیاد کایدی یک فصل دیگر برای استقلال بازی خواهد کرد.

شنیده ها در این زمینه نشان می دهد که باشگاه شباب الاهلی که در حال حاضر مبلغی را از استقلال برای انتقال قرضی قیدی طلب می کند، شرط کرده است که قبل از شروع مذاکرات برای تمدید قرضی قیدی، باشگاه استقلال نشان دهد. سرقفلی با پرداخت هزینه انتقال این بازیکن

دیدگاهتان را بنویسید