شرط عجیب برای تمدید قرارداد این ستاره

شرط عجیب برای تمدید قرارداد این ستاره

پاری سن ژرمن قصد دارد قرارداد سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی را برای یک فصل دیگر تمدید کند. قرارداد راموس با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می رسد و هنوز قرارداد جدیدی امضا نشده است.

پیش از این گفته شده بود که این بازیکن به احتمال زیاد در پایان فصل جاری از این باشگاه جدا خواهد شد و بسیاری از احتمال حضور او در لیگ آمریکا یا لیگ عربستان خبر داده بودند. با این حال، روزنامه فرانسوی اکیپ گزارش داد که مدیران پی اس جی قصد دارند قرارداد مدافع اسپانیایی را یک سال دیگر تا پایان فصل 04-2023 تمدید کنند. با این حال به این بازیکن اطلاع داده شده است که در صورت ادامه حضور در پارک دو پرنس، ممکن است به اندازه این فصل بازی نکند.

راموس در این فصل 43 بازی برای پاری سن ژرمن در تمامی رقابت ها انجام داده است. مصدومیت شخصی کیمپمبه که باعث شد این بازیکن فرانسوی در بیشتر بازی های این فصل حضور نداشته باشد، این فرصت را به راموس داد تا گزینه اصلی دفاعی تیم باشد.

با این حال، باشگاه به طور جدی به دنبال جذب چند مدافع برای فصل آینده است. میلان اشکرینیار پس از پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد راهی پاریس خواهد شد.

علاوه بر این در روزهای اخیر اخباری مبنی بر جذب لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ منتشر شده است و آیمریک لاپورته منچسترسیتی یکی دیگر از گزینه های این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی است.

دیدگاهتان را بنویسید