ساپینتو در آستانه اخراج آیا استقلال به دنبال سرمربی جدید است؟

پس از تساوی استقلال مقابل پیکان، اعتراض هواداران آن تیم به عملکرد شاگردان ساپینتو در ورزشگاه آزادی صورت گرفت. آبی ها در 5 هفته اخیر لیگ برتر تنها به 2 برد دست پیدا کردند که عملکرد سرمربی پرتغالی را برای هواداران این تیم نامطلوب کرد.
برخی اظهارنظرها و رفتارهای ساپینتو در هفته های اخیر باعث ناراحتی پیشکسوتان این باشگاه نیز شده و همه این مسائل در نهایت شرایط بحرانی را پیش روی این مربی قرار داده است.
حتی در روزهای اخیر برخی رسانه ها از اولتیماتوم مدیران استقلال به ساپینتو در خصوص نتایج این تیم خبر دادند. این در حالی است که استقلال تنها 3 امتیاز با بالای جدول فاصله دارد و این اختلاف قابل جبران است. البته به شرطی که سرمربی پرتغالی روی شناخت بهتر تیمش تمرکز کند.
با این حال، خبرها حاکی از آن است که اگر روند نتایج استقلال در هفته های آینده بهتر نشود و فاصله آبی ها با بالای جدول بیشتر شود، احتمالا آبی ها تغییراتی روی نیمکت خود خواهند داشت.
اگرچه از دیروز شایعه تغییر سرمربی استقلال شنیده می شود، اما اگر ساپینتو نتواند در چند بازی آینده تیمش را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کند، این اتفاق رخ می دهد.
استقلالی ها در این فصل برای نقل و انتقالات هزینه زیادی کرده اند، کمترین انتظاری که از تیم ساپینتو دارند حضور در کورس قهرمانی است. گفته می شود آبی ها امیدوارند تا هفته دهم سرمربی پرتغالی بتواند شرایط این تیم را به طور کامل بهبود بخشد و استقلال را به مدعی قهرمانی تبدیل کند.
اتفاقی که باید منتظر ماند و دید که آیا ساپینتو از عهده آن بر می آید یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید