ساپینتو به دنبال اخراج است!

ساپینتو به دنبال اخراج است!

علی موسوی مهاجم سابق استقلال درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان گفت: بازی خارج از جدول مقابل سپاهان همیشه برای استقلال و هوادارانش حساس و جذاب است و نمی توان هیچ یک از این دو تیم را برنده این دیدار دانست. . فقط می توان انتظار داشت که یک بازی جذاب را ببینیم.

وی افزود: اکنون و در شرایطی که هر دو تیم 27 امتیازی هستند، وضعیت جدول حساسیت این دیدار را بیشتر کرده است. با توجه به اینکه هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز و نزدیک ماندن به صدر جدول هستند، پیش بینی می کنم یک بازی کاملا هجومی و جذاب را شاهد باشیم.

مهاجم قدیمی استقلال در مورد گل نخوردن مهاجمان این تیم یادآور شد: خط حمله استقلال دو سال است که کار نمی کند و هر چقدر هم صحبت کنیم متخصصی برای مقابله با این مشکل پیدا نمی شود. استقلال پارسال قهرمان شد اما این مهاجم درست نبود. بیشترین گل را بازیکنانی از پست های دیگر به ثمر رساندند.

موسوی افزود: این می تواند یک هشدار و خطر برای استقلال باشد. به یک مهاجم حرفه ای نیاز داریم. مهاجم تیزی که می تواند گل بزند. چون در تیمی مثل استقلال همیشه خلق موقعیت آسان است، بنابراین نیاز است که یک نفر جلو بایستد و گل بزند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه مطهری و بابایی در دیدار مقابل تراکتورسازی در جام حذفی موقعیت های زیادی را از دست دادند، توضیح داد: متاسفانه مشکلی با مطهری و بابایی ندارد! ما معمولاً در لیگ خود یک مهاجم حرفه ای کم داریم، یک لوکادیا بود که توپ را مستقیماً به محوطه جریمه زد و او رفت. مهاجم در فوتبال امروز جهان فوق العاده خوب کار می کند. به یاد دارم زمانی که در آلمان بودم، مربی منحصراً با مهاجمان کار می کرد. کسانی که در اروپا کار کرده اند می دانند. علی دایی و مهدوی کیا می توانند به این سوال پاسخ دهند.

وی افزود: این مهاجم روزی دو ساعت رو به چارچوب دروازه تمرین می کند. مدافعان به طور انحصاری تمرین کردند. ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که کسی با دو ساعت تمرین در روز برای همه بهبود یابد. اگر می خواهیم مهاجمان استقلال گل بزنند باید آنها را به صورت فردی و حرفه ای تمرین کنیم.

او با بیان اینکه می گویند اگر ساپینتو این هفته تحویل ندهد، موقعیتش به خطر می افتد، توضیح داد: حتی اگر ساپینتو اخراج شود، هیچ اتفاقی نمی افتد. هر که بیاید بهتر از ساپینتو نخواهد بود. اتفاقا این مربیان خارجی به خاطر شرایط فوتبال ایران، پنجره بسته و مشکلات دیگر از خدا می خواهند اخراج شوند.

وی ادامه داد: همین الان قول می‌دهم ساپینتو از کار کردن در ایران بهم می‌خورد و دوست دارم شرایطی را ببینیم که هر بازیکنی در فوتبال ما به راحتی اخراج شود و پولش را بگیرد و زندگی‌اش را بگذراند. چنین مربیانی تا جایی که می توانیم، که نمی کنیم. من با این اقدام موافق نیستم و فکر می کنم باید به او مهلت داد تا در استقلال به کارش ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید