آجورلو اخراج نمی شود/ شخصیت ساپینتو اینطور است


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901109

تحلیل اتفاقات و شایعات اخیر درباره استقلال از زبان یکی از اعضای هیئت مدیره؛

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: آجورلو قاطعانه در کار خود حضور دارد و شایعاتی که در مورد برکناری او مطرح می شود اصلا صحت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت کریمی یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه است استقلال وی در مورد حرکت ساپینتو در دیدار با گل گهر که منجر به اخراج وی شد، گفت: ممکن است یکی دو روز دیگر کمیته انضباطی بخواهد تصمیم بگیرد. ساپینتو او خیلی عصبانی است. ما به هر تصمیمی که کمیته انضباطی بگیرد احترام می گذاریم.

وی افزود: با هم گفت و گو دارم ساپینتو من حرف نزدم اما در فیلم مشخص است که مربی تیم گل گهر حرکت زشتی انجام داده که باعث ناراحتی شده است. ساپینتو بلند شد این مربی هیجان خاصی دارد و شخصیتش هم همینطور است. وقتی چنین اتفاقاتی رخ می دهد، تنش بین تیم و هوادارانش منعکس می شود. ممکن است یکی از هم تیمی های حریف یا یکی از مربیان تیم حریف برای سوء استفاده از روحیه او شیطنت هایی انجام داده باشد. انشاالله با برنامه هایی که این مربی دارد استقلال دوباره قهرمان شو

هيئت مدیره استقلال وی در خصوص شایعه جدایی مصطفی آجورلو و برکناری وی از مدیریت این باشگاه گفت: شرایط باشگاه استقلال خوب و حتی بهتر از پارسال. آجورلو هم اخراج نمی شود. او قاطعانه در کارش حضور دارد و شایعاتی که دیروز منتشر شد اصلا صحت ندارد. در یک سالی که آجورلو حضور داشت مدیریتش خیلی خوب بود و به تیم آرامش داد و مطمئنا عملکردش بهتر از سال گذشته بود. قهرمانی تیم استقلال مرهون تلاش او و اعضای هیات مدیره بود که آرامش را به تیم القا کردند.


بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید