ساپینتو می تواند با استقلال قهرمان آسیا شود

ساپینتو می تواند با استقلال قهرمان آسیا شود

محسن بیاتی نیا درباره دیدار فینال استقلال و پرسپولیس گفت: دربی غیرقابل پیش بینی است اما این بار بچه های استقلالی انگیزه بیشتری برای شکست پرسپولیس دارند و دلیل آن هم اتفاقات دربی برگشت است. نمی خواهم وارد مسائل داوری شوم اما از قبل همه می دانند در این دیدار چه گذشت. آن پنالتی فرصت بزرگی را از استقلال گرفت. با این حال انگیزه استقلالی ها بالاست و فکر می کنم دربی را با برد تمام کنند و قهرمانی را اول به ساپینتو و بعد به هواداران بدهند.

وی افزود: استقلال فوتبال زیبایی به نمایش می گذارد و بازی های بسیار دلنشین و تماشاگر پسندی انجام می دهد. به همین دلیل هواداران از تماشای فوتبال تیم محبوب خود خوشحال می شوند. خیلی وقت بود که استقلال اینطور بازی نمی کرد. تیم ساپینتو از همه جای زمین حمله می کند و تاکتیک های متفاوتی را نشان می دهد. این تیم در گذشته بیشتر از جناح راست حمله می کرد یا با پاس گل می زد اما حالا استقلال در زمین و هوا یا عمق چپ و راست به تیم حریف فشار می آورد. این نشان می دهد که استقلال تیم هجومی است.

بیاتینجا در خصوص ادعای استقلالی ها مبنی بر حکم داور خارجی در دربی خاطرنشان کرد: همیشه گفته ام که داور خارجی برای دربی بیاید. چون هر دو تیم هواداران زیادی دارند، اگر داور ایرانی باشد و اشتباه کند مشکل دارد اما اگر داور خارجی باشد همه قبول می کنند چون می دانند برایشان رنگ مهم نیست. به نظر من ایرادی ندارد که داور خارجی برای دربی علامت بدهد.

مهاجم سابق آبی ها در پایان درباره ساپینتو گفت: ساپینتو مربی دلسوزی است، حتی می تواند تیمش را به قهرمانی آسیا برساند. او با انگیزه است و می داند چگونه کار کند. البته این کمی هیجان است که همه از قبل این ارواح را می شناسند. استقلال در این سال ها به چنین مربی ای نیاز داشت تا شاگردانش را تشویق کند. به نظر من قرارداد ساپینتو باید تمدید شود و او باید 2 فصل دیگر تیم آبی ها را هدایت کند زیرا او از قبل شناخت کاملی از تیم خود و فوتبال ایران دارد.

دیدگاهتان را بنویسید