سبد محصولات سایپا تعدیل شد/ شروع برنامه های فروش مستمر هفتگی از امروز

ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790636

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با اعلام اصلاح قیمت محصولات سایپا و افزایش قیمت کارخانجات خودروسازی، از تداوم برنامه های هفتگی و مستمر فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو برای تنظیم بازار، رفع نیازها خبر داد. کاربران واقعی و کمک به حذف میانجیگری.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین کاظمی، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: افزایش قابل توجهی در قیمت محصولات و زیان سهامداران خودروسازان به همراه داشت. قیمت کارخانه سبد محصولات سایپا به طور متوسط ​​18 درصد افزایش می یابد. از امروز.

وی افزود: این تعدیل و افزایش به معنای آزادسازی قیمت ها نیست و صرفا بر مبنای محاسبه تورم بر اساس فرمولی است که مراجع قبلی برای قیمت گذاری خودرو تعیین کرده اند.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا افزود: با توجه به نوسانات نرخ ارز و شرایط تورمی فعلی، زیان صنعت خودرو و قطعه سازی به طور کامل پوشش داده نمی شود، اما این تعدیل قیمت منجر به تزریق نقدینگی به خطوط تولید و افزایش آن می شود. تولید و افزایش تیراژ می‌گوید: «عرضه روزانه و البته رو به رشد خودرو در بازار نیازهای مصرف‌کنندگان واقعی را برآورده می‌کند، به حذف واسطه گری کمک می‌کند، از حقوق مشتریان و منافع سهامداران خودروسازان در بورس حمایت می‌کند. بازار. بازار

کاظمی در پایان گفت: در این راستا طرح های مستمر فروش فوق العاده و فروش اولیه به صورت هفتگی اجرا می شود.

انتهای پیام/


منبع: سیپانیوس

دیدگاهتان را بنویسید