ستاره آبی ها جام جهانی را از دست داد

ستاره آبی ها جام جهانی را از دست داد

مصدومیت بازیکنان انگلیس در هفته های گذشته به مشکل بزرگ گرت ساوتگیت و تیم ملی این کشور تبدیل شده است و حالا به نظر می رسد همین مشکل باعث غیبت یکی از بهترین بازیکنان این تیم در جام جهانی شود.

وب سایت اتلتیک گزارش داد که ساوتگیت به ریس جیمز اطلاع داده است که جایی در ترکیب تیمش برای قطر نخواهد داشت. جیمز روز سه شنبه به دعوت سرمربی سه شیرها از او دیدن کرد و به این بازیکن گفته شد که او از لیست 26 نفره انگلیس کنار گذاشته شده است. این لیست روز پنجشنبه رسما اعلام خواهد شد.

ساوتگیت نمی‌خواهد این مدافع 22 ساله را در ترکیب تیمش به خطر بیندازد، زیرا او همچنان در حال نقاهت پس از عمل جراحی زانو پس از مصدومیتی است که ماه گذشته در بازی با میلان گرفت.

آزمایشات نشان داد که او از ناحیه رباط آسیب دیده است، اما جیمز امیدوار بود که بتواند روند درمان را به خوبی طی کند و به موقع برای جام جهانی آماده شود. او روز سه شنبه پس از مدت ها توانست از تمرینات چلسی دیدن کند.

یک متخصص به او گفته بود که احتمال دارد تا پایان این ماه به زمین بازگردد و با بازی انگلیس مقابل ولز در 29 نوامبر، جیمز امیدوار بود بتواند تیم ملی کشورش را همراهی کند.

اما ساوتگیت که علاقه زیادی هم به این بازیکن دارد تصمیم گرفت او را از لیست خط بزند. این بازیکن از شنیدن این خبر بسیار ناراحت است اما چاره ای جز احترام به تصمیم سرمربی تیم ملی ندارد. او اکنون تمرینات خود را با چلسی ادامه خواهد داد. گفته می شود بازیکنان این تیم که در جام جهانی حضور دارند ماه آینده برای برگزاری اردوی آماده سازی در این شهر به ابوظبی سفر می کنند و جیمز نیز در این اردو حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید