ستاره استقلال زیر ذره بین یحیی و پرسپولیس

ستاره استقلال زیر ذره بین یحیی و پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در آخرین صحبت های خود در نشست خبری فینال جام حذفی گفت دوست ندارم بازی تیمش با استقلال به پنالتی برود. او برای کسب پیروزی و باز کردن دروازه استقلال در این چند روز راه های زیادی را با بازیکنان در میان گذاشته و تمرینات ویژه ای در این خصوص انجام شده است.

اما یحیی گل محمدی که تیمش در فصلی که به تازگی به پایان رسیده بهترین خط دفاعی لیگ برتر را از آن خود کرد، برای خط حمله استقلال هم به فکر ایده جدیدی افتاده است. از نزدیکان کادر فنی پرسپولیس مطلع شدیم که یحیی گل محمدی و گروه آنالیز پرسپولیس تمامی 12 گل مهدی کایدی در بیست و دومین دوره لیگ برتر را به دقت بررسی کرده و تمامی روش های بوچهری مهاجم استقلال را برای گلزنی از نزدیک مشاهده کرده اند. اهداف .

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس و سعید صادقی بازیکن مقابل اسماعیلی فر در کنار گیورگی گلسیانی بیش از سایر بازیکنان پرسپولیس مقابل این مهاجم قرار خواهند گرفت. با توجه به دامنه حرکات مهدی کایدی در جناح راست پرسپولیس، او با میلاد سرلک هافبک دفاعی نیز سر و کار زیادی خواهد داشت. به همین دلیل توصیه های زیادی از کادر فنی در خصوص تحلیل مسیر حرکت مهدی کایدی در روزهای اخیر شنیده است. اگرچه این افراد توصیه های فنی در مورد جهت گیری مهدی کایدی در دور دوم دربی شنیده اند، اما با توجه به گل هایی که این بازیکن در دیدارهای بعد از دربی (در جام حذفی و لیگ برتر) به ثمر رساند، اکنون یحیی گل محمدی به نوعی جهت حرکت مهدی قائدی در خارج از محوطه جریمه تیمش “مین کار” کرده است، بنابراین قیدی به هیچ وجه نمی تواند به دروازه برسد.

نکته دیگری که یحیی گل محمدی به مدافعان راست و هافبک تیمش در خصوص مهدی کایدی تاکید کرد، موضوع اشتباه این بازیکن است. مهدی قیدی با جثه کوچک و وزن سبک خود در حین دویدن با کوچکترین برخوردی سرنگون می شود و به راحتی می توان در بیرون یا داخل محوطه جریمه خطا کرد. از این رو گل محمدی به بازیکنان تیمش هشدار جدی داد که به جای خطای مهدی کایدی، توپ را به او ندهند. اتفاقی که البته بعید به نظر می رسد.

لازم به ذکر است؛ دیدار فینال پرسپولیس و استقلال فردا از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود

دیدگاهتان را بنویسید