این پرسپولیس زیر ذره بین یک باشگاه انگلیسی است

این پرسپولیس زیر ذره بین یک باشگاه انگلیسی است

همپشایرلئونیوز انگلیسی مدعی شد که دیدار پنجشنبه شب پورتو و اسپورتینگ لیسبون در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال مهمانان ویژه ای از انگلیس داشت که برای تماشای عملکرد بازیکنان مستعد هر دو تیم از جمله مهدی طارمی به ورزشگاه دراگائو رفتند. .

به گزارش روزنامه پرتغالی ابولا، این دیدار که با همراهی طارمی و تیمش به فینال راه یافت، با حضور استعدادیاب های چهار باشگاه منچستریونایتد، تاتنهام، ولورهمپتون و ساوتهمپتون برگزار شد که “قدیس ها” در بین آنها ویژگی خاصی دارند. نمای سه بازیکن در ترکیب اصلی پورتو بود.

همپشایرلئونیوز گزارش داد: «یک بازیکن پورتو که قبلاً با انتقال به ساوتهمپتون در ارتباط بود، مارگو گروجویچ هافبک صربستانی است که سال گذشته از لیورپول به تیم پرتغالی پیوست. او چندین فصل را با قرمزها گذراند و دوره هایی را نیز به صورت قرضی در کاردیف سیتی و هرتابرلین گذراند. ویتینا دومین بازیکنی است که فصل گذشته به صورت قرضی برای ولورهمپتون بازی می کند و عملکرد درخشانی در این فصل در پورتو دارد. نفر سوم پورتو، مهاجم ایرانی پورتو است که بحث جدایی اش از پورتو پس از عملکرد تحسین برانگیز او در این فصل و 22 گلی که به ثمر رساند، مطرح شد.

این اولین بار نیست که استعدادیاب های ساوتهمپتون به پرتغال سفر می کنند. آنها همچنین برای تماشای بازی پورتو و بنفیکا در ورزشگاهی که این دیدار در این فصل برگزار شد، حضور داشتند. ساوتهمپتون همچنین تنها تیمی نیست که بازی‌های خود با پورتو را در این فصل تماشا می‌کند، زیرا منچستریونایتد و ولورهمپتون پیش از این چندین بار عملکرد بازیکنان پورتو را دیده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید