ستاره استقلال یکی از ابهامات بزرگ نقل و انتقالات زمستانی است

ستاره استقلال یکی از ابهامات بزرگ نقل و انتقالات زمستانی است

مساحری که فصل خوبی را در استقلال پشت سر نگذاشته است، اخیرا در بازار شایعات به جمع تیم های مختلفی اشاره شده است. از فولاد و سپاهان تا گل گهر و حتی پرسپولیس! به نظر می رسد حضور دروازه بان استقلال در فولاد قطعی شده و او و آرش رضاوند در ازای استقلالی شدن صالح حردانی راهی فولاد می شوند که همانطور که احتمالا شنیدید بخشی از این انتقال به دلیل نرفتن ماشینی لغو شده است. از فولاد

با توجه به شرایطی که در استقلال دارد، شانس او ​​برای ماندن در این تیم بسیار کم است و همه منتظر تصمیم او در نیم فصل هستند. در چند روز گذشته و پیش از جدی شدن ماجرای مظاهری و فولاد، از سپاهان به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن یاد می شد و گفته می شد او فرصت دارد به اصفهان برود. البته در ابتدای فصل صحبت از حضور مشاهری در سپاهان بود اما شرایطی برای حضور این بازیکن در اصفهان فراهم نشد.

از سوی دیگر در بازار شایعات پرسپولیس همچنان به عنوان مقصد احتمالی دروازه بان سوم درج شده است! استقلالی ها شنیده می شود و حالا باید دید مساحری برای نیم فصل دوم چه تصمیمی می گیرد و به کدام تیم می رود. با توجه به اینکه مساحری حدود چهار و نیم میلیارد تن از باشگاه استقلال می خواهد و در صورت ماندن در استقلال علاوه بر مطالبات سخت خود می تواند تا پایان فصل دستمزد خود را از استقلال بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید