پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی بهتر بود یا استقلال؟

پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی بهتر بود یا استقلال؟

پس از کناره گیری یحیی گل محمدی از مدیریت پرسپولیس، یکی از شروط او تامین منابع مالی برای جذب بازیکنان مورد نظر در فصل نقل و انتقالات در نیم فصل بود، اما با وجود بازگشت گل محمدی، پرسپولیس همچنان عملکرد خوبی در جذب بازیکنان نداشت.

در فاصله کمتر از یک هفته تا پایان نقل و انتقالات، تنها دروازه بان دوم برای حضور در دو تورنمنت (لیگ و حذفی) تعیین شده است، این در حالی است که پرسپولیس در همه زمینه ها نیاز به تقویت دارد.

به گفته بازیکنانی مانند رادوشویچ، هر لحظه ممکن است طبق معمول پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شود و اگر در حال حاضر موفق به جذب بازیکنان مورد نظر خود نشوند، ممکن است در آینده برای تقویت تیم دچار مشکل شوند. علاوه بر این در هر مسابقه خبر مصدومیت یکی دو بازیکن به گوش می رسد و در این شرایط یحیی باید به دنبال جانشینی برای مصدوم باشد و جذب بازیکن مورد نظر در هر پست نیز فکر گل محمدی را راحت می کند. آی تی.

در این شرایط، استقلال، جدی ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی، در نقل و انتقالات نیم فصل نیز عملکرد خوبی داشت و با پیشروی چند بازیکن ایرانی و خارجی از پرسپولیس، دربی استقلال را در نقل و انتقالات نیم فصل شکست داد.

در صورت عدم جذب دو بازیکن خارجی و رامین رضایان که پس از سوپرجام به پرسپولیس اعلام شد، شاگردان گل محمدی کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید