ستاره خارجی پرسپولیس به ایران بازمی گردد

با توجه به عملکرد ضعیف شیرزد تامیروف، مهاجم ازبکستانی تیم پرسپولیس، تیم ارتش سرخ علاقه ای به همکاری مجدد با این بازیکن در فصل جدید لیگ برتر نداشت، اما به نظر می رسد نظر مربیان این تیم بر این موضوع بوده است. تغییر کرد!

با وجود آغاز آماده سازی پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر بیست و دوم، تمیروف که در ازبکستان به سر می برد، با توجه به عدم تمایل کادرفنی پرسپولیس به وی و فسخ قرارداد وی در تمرینات غایب بوده است. تغییر می کند.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس برای این مهاجم ازبکستانی بلیت هواپیما تهیه کرده است تا تامیروف در تاریخ 16 تیرماه (15 تیرماه) به تهران بازگردد. از آنجایی که هر روز پرواز مستقیمی بین تهران و تاشکند وجود ندارد، این بازیکن از تاشکند به دبی می رود و پس از چند ساعت توقف در فرودگاه آن شهر، به تهران می آید.

در این شرایط به نظر می رسد شیرزد تمیرف سه روز دیگر در تمرین پرسپولیس حاضر شود اما حضور او به معنای ادامه همکاری با این مهاجم ازبکستانی نخواهد بود.

کادر فنی پرسپولیس باید چند روزی تمرین تامیروف را در نظر بگیرد و سپس نظر نهایی خود را درباره ماندن یا رفتن دائمی این بازیکن اعلام کند. به نظر می رسد این تصمیم کادرفنی خواهد بود تا اگر علاوه بر کاسیانو، دومین مهاجم خارجی هم به پرسپولیس نیاید، در خط حمله خالی نخواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید