پرسپولیس با شماره های ثابت به کورس قهرمانی بازمی گردد

پرسپولیس با شماره های ثابت به کورس قهرمانی بازمی گردد

پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان تهران با کسب 53 امتیاز به صدر جدول با حذف استقلال مقابل سپاهان نزدیک شد.

سرخپوشان پایتخت در حالی به پیروزی رسیدند که یحیی گل محمدی را به دلیل محرومیت انضباطی روی نیمکت خود نداشتند و در جریان بازی امید عالیشاه در دقیقه 31 مستقیما اخراج شد و باید تاکتیک 10 نفره را دنبال می کرد.

برد پرسپولیس با تساوی استقلال (مقابل سپاهان) همراه شد تا فاصله دو تیم بالای جدول به چهار امتیاز برسد و سرخ پوشان منتظر لغزش مجدد شاگردان فرهاد مجیدی برای بازپس گیری صدر جدول باشند. میز.

بی تفاوت به یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل حذف از سکوهای ورزشگاه آزادی شاهد عملکرد بازیکنانش بود تا تقریبا بدون تمایز و با تشویق هواداران بازی کنند. پرسپولیس قبل از اخراج آلیشیا کنترل کامل توپ را در اختیار داشت و حدود 65 درصد بازی را در اختیار داشت اما این وضعیت پس از اخراج هافبک باتجربه پرسپولیس تا پایان بازی 56 درصد توپ در زمین برای پرسپولیس تغییر کرد. و 44% ثبت نام برای آبی ها. آمارها نشان می دهد در روز غیبت گل محمدی بازیکنان پرسپولیس به راحتی می توانند روی نیمکت بازی کنند.

دقت ثابت

میانگین بردهای پرسپولیس از حضور یحیی گل محمدی نشان می دهد وقتی این تیم دقت پاس بالای 85 درصد دارد در اکثر بازی ها موفق به برد شده است. این آمار در بازی با پیکان هم تکرار شد تا پرسپولیس با وجود 10 شدن، باز هم به سه امتیاز حساس رسید.

بازگشت کمانداران

قهرمان این فصل در پنج مسابقه متوالی لیگ برتر شانس کمتری برای شوت به چارچوب حریف داشت. پرسپولیس در این فصل تنها در یک سوم بازی های خود توانسته آمار تیراندازی خود را دو برابر کند. هر چند از 14 ضربه، دروازه محمد ناصری پیکان تنها سه بار مجبور به واکنش شد اما یکی از آنها تبدیل به گل شد.

سهم رشوه در حال افزایش است

خلاصه آمار گل های چند فصل اخیر پرسپولیس نشان می دهد که این تیم در این فصل نیز آمار قابل قبولی داشته است اما اکثر گل های این تیم توسط بازیکنان به شوت های موثر تبدیل شده و سهم این تیم از ضربات سر بسیار ناچیز است. .. علی نعمتی در دقیقه 49 موفق شد با ضربه سر پرسپولیس آمار را بهبود بخشد تا این تیم به سه امتیاز آخر این دیدار برسد.

رکورد ادامه دارد

پرسپولیس به نهمین برد متوالی خود مقابل پیکان تهران رسید. آماری که پاس قبلی تهران مقابل سایپا داشت اما قرمزها توانستند به این آمار برسند تا نشان دهند همچنان عطشی رفع نشدنی برای تحقق رویاهای خود و هواداران این تیم دارند.

دیدگاهتان را بنویسید