ستاره سابق سرخابی ها: سپاهان همچنان برای قهرمانی تلاش می کند

ستاره سابق سرخابی ها: سپاهان همچنان برای قهرمانی تلاش می کند

فراز فاطمی که سابقه حضور در خط حمله استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، درباره جدول رده بندی این روزهای لیگ برتر گفت: امسال یکی از جذاب ترین مسابقات قهرمانی برای هواداران سرخابی است چرا که در راس حساسیت زیادی وجود دارد. میز . . اول برید سر میز امسال لیگ برای هواداران استقلال و پرسپولیس جذاب تر شده است. روند استقلال خیلی خوب بود و چند هفته است که بازی ها را می برد. پرسپولیس در هفته های اخیر پس از یکی دو وقفه خوب بازی می کند و در نهایت خوب کار می کند. دربی پیش رو در هفته های آینده بسیار حساس است و بازی بسیار حساسی خواهد بود.

فاطمی درباره دربی اضافه کرد: دربی نمی تواند قهرمان را مشخص کند زیرا مسابقات تا چند هفته دیگر ادامه دارد و هنوز زود است که بگوییم اما این دربی به دلیل نزدیک بودن امتیاز از دربی های قبلی حساس تر است اما تعیین کننده اصلی است. قهرمانی، اما می تواند راه را برای پیروزی تیم برنده هموار کند.

فاطمی در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال با آرامش کار خود را انجام می دهد و به هماهنگی خوبی رسیده است. آنها انگیزه بالایی دارند و می خواهند در هر بازی پیروز شوند. من نمی خواهم اینطور صحبت کنم که تیم در حاشیه باشد، اما سبک بازی استقلال دارای کاستی هایی است اما با توجه به نتیجه مثبت که آن هم بالای جدول بودن و آمار عالی است. ، غیر ممکن است اعتراض خاصی کرد.

فاطمی که سابقه پیروزی مقابل پرسپولیس را در کارنامه دارد به قرمزها گفت: پرسپولیس امسال سخت کار می کند. با توجه به قهرمانی های بعدی که داشته اند، بازیکنان و کادرفنی روحیه خوبی دارند. روحیه قهرمانی و اعتماد به نفس آنها بالاست و فکر نمی کنم تا آخرین لحظه تسلیم شوند و استقلالی ها باید مراقب باشند چرا که پرسپولیس در کوچکترین لغزشی می تواند موقعیت آنها را تهدید کند. بازی با آلومینیوم اراک را دیدم. رامین رضایان با توجه به اینکه چندین سال لژیونر شده بود و با نتیجه قابل قبولی بازگشت، در همه حملات حضور داشت و در حمله و دفاع حضور پر رنگی داشت. فکر می کنم بازی بهتر شود و خرید برای پرسپولیس خیلی خوب بود.

وی درباره وضعیت سپاهان نیز توضیح داد: فکر می کنم مسابقه تا هفته های آخر ادامه داشته باشد. سپاهان از آنجایی که بازی های رو در رو با استقلال و پرسپولیس دارد، این بازی های سه امتیازی می تواند شش امتیازی برای سپاهان باشد. من همچنان سپاهان را یکی از مدعیان قهرمانی می دانم.

فراز فاطمی در پایان گفت: برای من فرقی نمی کند چه تیمی قهرمان شود و تیمی که شایسته آن باشد و تا هفته آخر روند خوبی داشته باشد و اجازه ندهد تیمش به حاشیه برود موفق می شود. مشکلات متعددی وجود دارد که قهرمانی را تحت تأثیر قرار می دهد. تیم قهرمان باید به روال خود ادامه دهد و بتواند از حواشی عبور کند و مشکل مدیریتی نداشته باشد. برای پیش بینی این موضوع خیلی زود است. برای من فرقی نمی کند و امیدوارم تیم لیاقت و شایستگی قهرمانی را داشته باشد. امیدوارم در هفته های آینده شاهد گل های بیشتری در لیگ باشیم تا ما و هواداران از مسابقات لذت بیشتری ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید