تلاش برای تحویل سرخابی ها تا پایان بهمن / مجمع استقلال 6 و پرسپولیس 9 بهمن

ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802875

رئیس سازمان خصوصی سازی با ابراز امیدواری از اینکه تا پایان بهمن ماه برای واگذاری سرخابی ها آماده شویم و شاهد انتقال آنها باشیم، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده جلسه باشگاه استقلال 5 بهمن و باشگاه پرسپولیس در بهمن ماه برگزار می شود. 30.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه کارشناسی بعدازظهر دیروز (یکشنبه) در سازمان خصوصی سازی برگزار شد تا براساس سلسله جلسات بررسی میزان واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام شود.

حسین گربان زاده با اشاره به دیدار روز شنبه خود با وزیر ورزش و مدیران عامل استقلال و پرسپولیس، گفت: در این دیدار وزیر ورزش ابعاد مختلف این موضوع را بررسی می کند تا این تکلیف ادامه یابد تا به نقطه مطلوب برسد. رسیده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی همچنین بر برگزاری جلسات این دو باشگاه برای پذیرش نماد خود در بازار سرمایه تاکید کرد و افزود: زمان برگزاری مجامع این دو باشگاه نیمه اول بهمن ماه تعیین شده است. بیایید این سوال را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر لزوم اخذ صورت های مالی این دو باشگاه، باید موضوع افزایش سرمایه از محل مصرف سهام و همچنین ارزیابی استقلال و پرسپولیس مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان خصوصی سازی اذعان داشت: امروز (دوشنبه) نشستی با کارشناسان حوزه ارزشیابی سهام زاغی برای واگذاری خواهیم داشت که یکی از نکات مهم در این زمینه بررسی ابعاد مختلف ارزش گذاری سهام آنها و همچنین بررسی دسته بندی سهام آنهاست. باشگاه های ارزیابی در جهان

وی گفت: مواردی مانند برگزاری جلسه این دو باشگاه برای تصویب صورت های مالی حسابرسی شده، تایید ارزیابی باشگاه های استقلال و پرسپولیس در هیات واگذاری، ثبت این دو باشگاه در سازمان بورس و اخذ مجوز افزایش سرمایه. درج نماد تجاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس و تشکیل جلسه دو باشگاه برای تصویب افزایش سرمایه از جمله اقداماتی است که برای واگذاری سهام آنها در هفته های آینده در نظر داریم.

قربان زاده گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، جلسه باشگاه استقلال ششم بهمن و باشگاه پرسپولیس نهم بهمن ماه برگزار می شود. در بورس از جمله تعهد به بازپرداخت بدهی های بی سابقه در صورت های مالی هر دو باشگاه و تصویب طرح تجاری آنها.

رئیس سازمان خصوصی سازی همچنین گفت: در صورت امکان سعی می کنیم با هماهنگی بورس، نمادهای این دو باشگاه را به نام آنها انتخاب، تصویب و درج کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات افزایش سرمایه صرفا شامل صرفه جویی مالیاتی است که تلاش می کنیم از این موضوع خارج شویم. در عین حال باید در مورد میزان افزایش سرمایه این دو باشگاه تصمیم گیری کنیم.

وی گفت: در حال حاضر فضای خوبی در دولت و مجلس برای واگذاری سرخابی ها وجود دارد و لازم است از این فضای مناسب برای اصلاح صورت های مالی، افشای دارایی ها و بدهی ها، ارزیابی و در نهایت پیشنهاد پیشنهادی حداکثری استفاده شود. اقدامات زاغی ها.

گربان زاده در پایان ابراز امیدواری کرد تا پایان بهمن ماه برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آماده شویم و شاهد انتقال آنها باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید