ستاره ستاره پرسپولیس برای استقلال و سپاهان

ستاره ستاره پرسپولیس برای استقلال و سپاهان

پرسپولیس پس از شکست دو مدعی دیگر قهرمانی باید به صورت تصادفی مقابل مس رفسنجان پیروز می شد و کار به همین جا ختم شد. مهدی عبدی در عین حال نقش بسزایی در برد و پنالتی تیم میزبان داشت و امیدهای پرسپولیس را برای قهرمانی زنده نگه داشت. با مهدی عبدی درباره عذرخواهی بابت برد ارزشمند پرسپولیس در خارج از خانه مقابل مس رفسنجان و نقش مهدی عبدی در گل سه امتیازی تیمش از روی نقطه پنالتی صحبت کردیم.

از بازی و شرایط خاص دیدارتان مقابل مس رفسنجان بگویید.

بازی بسیار سخت و فنی را از هر دو تیم شاهد بودیم. مس رفسنجان تیم خوب و منظمی بود و کمترین گل را در این فصل زدند و فکر می کنم در زمین خود شکست نخوردند. به همین دلیل می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. با این حال با تمام توان بازی کردیم چون برای ماندن در خط قهرمانی باید پیروز می شدیم. از این رو با انجام یک بازی حساب شده، با برنامه سرمربی خود میزبان را تحت فشار قرار دادیم و آنها را شکست دادیم و سه امتیازی که مدنظرمان بود را گرفتیم. خدا را شکر که به هدفمان رسیدیم و شرمنده هواداران نشدیم زیرا می دانستیم هواداران فقط منتظر پیروزی تیم محبوبشان و کسب سه امتیاز هستند.

در مورد پنالتی که به شما زده شد صحبت های زیادی شد!

اخراج بازیکن مس رفسنجان 100 درصد بود و در این شکی نیست زیرا من از مسی رد شده بودم و شک ندارم گل را زدم اما مدافع میزبان مانع گلزنی من شد. در مورد خطا هم واقعا ضربه ای به من زد و مرا هل داد و در محوطه جریمه سرنگونم کرد که در مورد کارت قرمز مدافع مس رفسنجان شکی نیست. سپس به سختی می دانستم که در محوطه جریمه زمین خوردم و خدا را شکر به تیمم یک پنالتی دادم.

آیا دوست نداشتی پنالتی را که زدی به گل تبدیل کنی و خودت به نوعی پنالتی بزنی؟

سرمربی تیم در این زمینه تصمیم می گیرد بنابراین من تابع نظر سرمربی تیم هستم در حالی که سرمربی تیم ما از گلسیانی به عنوان پنالتی گیر اول نام برد و خوب کار کرد. نکته مهم برای همه بازیکنان تیم ما گرفتن سه امتیاز است و واقعا مهم نیست چه کسی گل می‌زند.

علیرغم توضیحات شما صحبت از پنالتی اجرا شده زیاد بود!

در این مورد خیلی واضح توضیح دادم اما فکر می کنم اشتباهات داوری زیادی در این فصل برای ما اتفاق افتاد و به این موضوع پشت کردیم و دنبال شایعه و حدیث نبودیم و از هر نظر تلاش کردیم. ما برای نام بزرگ پرسپولیس و هوادارانش با جان و دل می جنگیم. همچنین بهتر است ما یک تیم مس یازده نفره داشته باشیم، زیرا ده نفره همیشه با انگیزه بسیار بیشتری بازی می کنند و کار را سخت می کنند.

با وجود اینکه تنها 6 بازی باقی مانده با سپاهان چهار امتیاز فاصله دارید، آیا به قهرمانی در لیگ امیدوار هستید؟

ما کاری به سپاهان و استقلال نداریم و فقط کار خودمان را انجام می دهیم و به دنبال هدف اصلی مان یعنی برد در 6 بازی باقی مانده هستیم و قطعا فقط به پیروزی در 6 فینال باقی مانده فکر می کنیم زیرا می دانیم که اگر ما خودمان و بازی های خودمان را شکست می دهیم، به هدفمان می رسیم.

آیا به خاطر تساوی که در جام حذفی به دست آوردی امیدواری این جام را ببری؟

تمام تیم هایی که به این مرحله رسیده اند شخصیت قهرمانی دارند و جام حذفی هم نشان داد که هرگز نباید یک تیم را دست کم گرفت. مثلاً دیدید فصل گذشته نساجی این جام را برد، بنابراین ما با تمام توان مقابل گل گهر در ورزشگاه آزادی بازی می کنیم تا به نیمه نهایی برسیم و راه خود را برای قهرمانی هموار کنیم، چرا که باید قهرمان شویم و یک قهرمانی را کسب کنیم. سهمیه از طریق جام حذفی جدا از لیگ.. روی بهترین ها تمرکز کرده ایم و روی آن تکیه کرده ایم.

درباره بازی حساس بعدی خود مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی چه صحبتی دارید؟

ملوان تیم خوبی است و من برای آن تیم و سایر حریفان احترام زیادی قائل هستم اما در شرایطی هستیم که شش فینال دیگر در پیش داریم و برای قهرمانی از هیچ تیمی دریغ نمی کنیم. پنجشنبه با حمایت هواداران تمام تلاشمان را می کنیم تا سه امتیاز را بگیریم و به اوج نزدیک شویم و حتی یک قدم هم عقب نخواهیم نشست چون همچنان به دنبال قهرمانی هستیم و هیچ ایرادی در کارمان نیست. عزم

دیدگاهتان را بنویسید