ستاره ملی پوش استقلال وسوسه می شود؟!

ستاره ملی پوش استقلال وسوسه می شود؟!

تیم فوتبال استقلال که با 56 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شانس اول قهرمانی محسوب می شود، پس از حذف از جام حذفی تمام تمرکز و انرژی خود را برای قهرمانی در لیگ برتر پس از شاگردان فرهاد مجیدی کنار گذاشت. در حال حاضر با برتری 6 امتیازی نسبت به پرسپولیس بدون باخت و شانس اول قهرمانی در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

این در حالی است که گفته می شود استقلالی ها که در حال حاضر روی قهرمانی در لیگ برتر تمرکز کرده اند، در حال بررسی تمدید قرارداد برخی از بازیکنانش هستند، البته هنوز هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته و مسئولان قصد دارند با مشخص شدن تکلیف این تیم در فصل این کار را انجام دهند. کلید این کار را آماده کنید.

در پایان فصل قرارداد 6 بازیکن فعلی شاگردان مجیدی به پایان می رسد. این بازیکن یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد که البته مشروط به یک سال است و مهدی پور می تواند با پرداخت مبلغی رضایت نامه خود را بگیرد و از استقلال جدا شود.

او فصل گذشته به استقلال پیوست و در این فصل عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت تا جایی که با دعوت به اردوی تیم ملی پاداش زحمات و عملکرد خوبش را گرفت و حتی این فرصت را پیدا کرد تا این تیم را در آخرین بازی های مقدماتی جام جهانی همراهی کند. .

البته تکلیف این بازیکن برای ادامه همکاری با استقلال برای فصل آینده با توجه به قرارداد مشروط او با این باشگاه مشخص نیست. چرا که طبق شنیده ها پیشنهادهای خوبی از یکی از باشگاه های قطری به او رسید که باعث شد ادامه همکاری هافبک استقلال با این باشگاه برای فصل آینده در هاله ای از بلاتکلیفی باشد.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید