ستاره نساجی عشق خود را به پرسپولیس اینگونه ابراز کرد!

ستاره نساجی عشق خود را به پرسپولیس اینگونه ابراز کرد!

تیم شمال بازی بسیار خوبی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی انجام داد. نساجی هرگز مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شکست نخورد و شاید اگر کمی خوش شانس بود می توانست با یک امتیاز زمین را ترک کند. یک روز بعد از این دیدار سخت، فرصتی دست داد تا با علیرضا حقیقی صحبت کنیم. سخنان او را در گفت و گوی زیر بخوانید:

قبل از بازی با پرسپولیس دیدار گرمی با نیمکت تیم داشتی. می توانید توضیح دهید؟

علیرضا حقیقی گفت:

من در فوتبال ایران با پرسپولیس آشنا شدم و همیشه مدیون این تیم هستم. من روابط خوبی با کادر فنی و بازیکنان این تیم دارم و وظیفه خودم دانستم که از روی نیمکت پرسپولیس راحت باشم. من فقط آقا کریم (بیل مکانیکی) را ندیدم. نمی دانم کجا بود و کاپیتان قدیمی ام را ندیدم.

فکر می کردی نساجی اینقدر پرسپولیس تهران را اذیت کند؟

حقیقت را بخواهید، ما برای برد آمدیم و حتی مساوی را هم نمی خواستیم. اگر به قول بازیکنان به دنبال تساوی بودیم، اتوبوس را جلوی دروازه پارک می کردیم و حداقل یک امتیاز می گرفتیم، اما می خواستیم فوتبال بازی کنیم و برنده شویم.

اما به نظر می رسد برخی از شما تجربه کمی دارید؟

علیرضا حقیقی گفت:

شاید باورتان نشود اما دو سه بازیکن ما برای اولین بار از نزدیک ورزشگاه آزادی را دیدند یا بازی کردند. بازیکنان جوانی در کنار افراد باتجربه داریم و فکر می کنم در 5 سال گذشته مقابل قهرمان ایران قلدر بازی کرده ایم. هفته دوم لیگ به تازگی به پایان رسیده و این شکست شایسته ما نبود. او به مربیان و بازیکنان نساجی گفت خیلی خسته نباشید. مقابل پرسپولیس نترس و شجاع بودیم.

آیا در پایان مسابقه جلو رفتی و می خواستی کرنر بزنی؟

به هر حال ما اصلا نمی خواستیم ببازیم. ما نمی خواستیم دست خالی ورزشگاه را ترک کنیم و من هم از این قاعده مستثنی نبودم. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم، اما فوتبال اینگونه است و جنبه بد خود را به ما نشان داد.

میشه گفت غرورت رو از دست دادی؟

علیرضا حقیقی گفت:

می خواستیم با افتخار برنده شویم اما بعد از بازی واکنش ها عالی بود و نشان داد که خوب بازی کردیم.

ظاهراً پس از بازی، خبرنگاران این سوال را مطرح کردند که آیا این شما را ناراحت کرد؟

نه من ناراحت نشدم و فقط تعجب کردم. شاید این سوال را که یکی از همکارانتان پرسید آیا انگیزه ای برای دعوت به تیم ملی ندارید، اشتباه متوجه شدم؟ همچنین به این فکر می کردم که چگونه می توانم بی انگیزه بمانم. در رده های اصلی مختلف تیم ملی بازی کردم. در جام جهانی با افتخار برای تیم کشورم بازی کردم و هنوز هم آن را دوست دارم و سعی می کنم نظر سرمربی ملی را پیدا کنم. اگر در نساجی مهارت داشته باشم حتما من را می بینند و دوباره به تیم ملی دعوت می کنند، چون پتانسیل هایم را می دانم.

آیا با اسکوچیچ ملاقات کردید؟

علیرضا حقیقی گفت:

یکی دوبار همدیگر را دیدیم و من او را یک آقا با شخصیت دیدم. زندگینامه او در تیم ملی مشخص است. دراگان اسکوچیچ در 10 بازی از 11 بازی تیم ملی پیروز شده و تنها یک بار مساوی شده است.

اما آیا قبل و بعد از بازی با کره جنوبی مورد انتقاد قرار گرفت؟

من الان نه تیم ملی هستم و نه مدافع اسکوچیچ، اما حقیقت را باید گفت. به نظر من بعد از ماجرای مارک ویلموتس و چندین میلیون یورو غرامت و خسارتی که این مربی ناکام پس از چندین باخت عجیب به دست آورد، مربی عالی کروات تمام کرد. اگر ویلموتس یا مربی معروف تری همین نتایج را داشت، هرکس هر کاری می خواهد انجام می داد، اما الان دارند اسکوچیچ را شکست می دهند.

به هر حال برخی فکر می کنند اسکوچیچ مربی کوچکی است و شاید نتواند تیم ما را در جام جهانی به خوبی هدایت کند، اما ما به مربی بزرگتری نیاز داریم؟

علیرضا حقیقی گفت:

شما می گویید الکس فرگوسن، اما اگر نتیجه نگرفت چه؟ ممکن است کسی مثل مارک ویلموتس باشد! آمار به ما دروغ نمی گوید و بهتر است قبل از هر قضاوتی به آمار نگاه کنیم و ببینیم اسکوچیچ موفق بوده است یا خیر. با این حال اکنون تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشته و در رتبه اول آسیا در رده بندی فیفا قرار دارد. وقتی واقعا جای انتقاد هست باید انتقاد کنید.

بازی بعدی تیم ملی با لبنان است. چگونه انتظار این مسابقه را دارید؟

علیرضا حقیقی گفت:

بازی در لبنان واقعا سخت است. ملی پوشان به تجربه می دانند که یک بار در این زمین شکست خوردیم و نباید این تیم را دست کم گرفت. لبنان به خصوص در خانه خطرناک است اما تیم ایران شرایط خاص خود را دارد و ما تیم اول آسیا هستیم. امیدوارم تیم ملی با دست پر از لبنان برگردد و خدای نکرده به زور به جام جهانی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید