ستاره پرسپولیس راز قهرمانی را فاش کرد!

ستاره پرسپولیس راز قهرمانی را فاش کرد!

وحید امیری پس از دیدار پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: تیم گل گهر قابل احترام است و بازیکنان بزرگی دارد. امروز روزی بود که توپ های ما تبدیل به گل شد و توانستیم راحت تر به بازی ادامه دهیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

بازیکن پرسپولیس درباره درکش ترابی نیز گفت: مهدی بازیکنی است که همه توانایی هایش را می شناسند. فکر می کنم مهدی ترابی 50 درصد ظرفیت این بازیکن است. امیدوارم او بتواند این روند را ادامه دهد.

وی در خصوص قهرمانی پرسپولیس نیز اظهار داشت: به خدا توکل می کنیم و تمام تلاش خود را می کنیم.

امیری گفت: خدا را شکر می کنم که امروز نمایش خوبی در مقابل هواداران داشتیم و توانستیم آنها را خوشحال کنیم. قبل از بازی اگر می گفتند 4 گل می خورید فکر نمی کردیم اما با کمک هواداران، بازیکنان و کادر فنی توانستیم یک قدم به دروازه نزدیک شویم.

بازیکن پرسپولیس درباره هفته گذشته نیز گفت: تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد قهرمان می شود. هر جا که برویم طرفدارانی خواهیم داشت. در هفته آخر بازی بسیار سختی خواهیم داشت. انگیزه خوبی داریم و هدفمان کسب 3 امتیاز مسابقه است.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار که شاید برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه قائم شهر به دلیل کوچک بودن ورزشگاه سخت باشد، گفت: نه مهم نیست کجا بازی می کنی. مهم این است که به هدف برسیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

امیری در خصوص قرعه کشی جام ملت های آسیا نیز اظهار داشت: باید پله پله پیش برویم و امیدوارم در این دوره هم بتوانیم قهرمان آسیا شویم.

دیدگاهتان را بنویسید