ستاره پرسپولیس چه ارتباطی با دیگر متهمان پرونده کلاهبرداری دارد؟

ستاره پرسپولیس چه ارتباطی با دیگر متهمان پرونده کلاهبرداری دارد؟

در 15 فروردین 1401 شعبه دوم بازپرسی شهرستان رامهرمز تصویر شناسایی 6 متهم را منتشر کرد که با تشکیل شبکه بزرگ کلاهبرداری با تعداد زیادی شاکی مرتبط بود. تصاویر منتشر شده در کمال تعجب شامل تصویر عادل کلاهکایی فوتبالیست جنوبی و سابق لیگ برتر از جمله تیم فوتبال پرسپولیس بود.

کلاه کج بلافاصله با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی از هرگونه تخلف عذرخواهی کرد و اتهام وارده به خود را رد کرد.

اما اقدام بعدی از سوی قوه قضائیه روشن شد; کلیه متهمان پرونده که عکس ها و مشخصات آنها توسط شعبه دوم بازپرسی شهرستان رامهرمز منتشر شده است با مشارکت و همکاری خود با تشکیل شبکه و باند اقدام به کلاهبرداری کرده و تعداد زیادی از متهمان را در سراسر کشور سپرده گذاری کردند. .

تمامی افرادی که نام و عکس آنها منتشر شده است از جمله عادل کلاهکایی از اعضای این شبکه و باند کلاهبرداری هستند و پیگرد قانونی آنها مسبوق به سابقه و تأخیر نبوده است.

اما روابط خانوادگی آن دسته از متهمانی که نام‌های خانوادگی مانند قلندر و کلاه‌کج دارند چطور؟ پاسخ در روابط خانوادگی متهم است; آنا کلندری همسر آدل کلاه‌کای و آیناز و سلماز کلندری است، خواهران آنا و مصطفی کلندری پدر آنا و آیناز و سلماز کلندری هستند. عبدالله کلاهکای همچنین برادر آدل کلاهکای است.

اما تعداد تقلب ها چقدر است؟ هنوز رقم دقیقی اعلام نشده است. شبهات پرونده به ویژه پس از انتشار تصاویر متهم رو به افزایش است و از سوی دیگر کارشناس حسابداری و حسابرسی پرونده هنوز نظر قطعی صادر نکرده است.

این در حالی است که گردش حساب های متهمان مرتبط با پرونده بالغ بر 200 میلیارد تن برآورد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید