دو متهم به کلاهبرداری کلاهبرداری در قزوین دستگیر شدند


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910918

حسین رجبی از دستگیری ۲ نفر متهم به کلاهبرداری از دستگاه های خودپرداز بانک شهروندی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین رجبی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار داشت: با توجه به شکایت 25 نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از طریق کپی برداری از عابر بانک (کلاهبرداری)؛ پرونده ای در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس اقدامات انجام شده مشخص شد کارت بانکی شکات توسط افرادی که میوه و تره بار با قیمتی کمتر از بازار به فروش می رسانند، کپی برداری و مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

رجبی همچنین گفت: با صدور احکام قضایی; دو نفر از متهمان در یکی از استان های همجوار شناسایی و با دستور قضایی دستگیر شدند و در بازجویی های اولیه به کپی برداری از کارت بانک شهروندی و برداشت غیرمجاز اعتراف کردند.

این مقام قضایی استان اعلام کرد: در بازرسی از منزل متهم چندین دستگاه کلاهبرداری به روش کپی کارت بانکی (اسکیمر) و وجوه مشکوک کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: این پرونده در مراحل مقدماتی است و تحقیقات در خصوص شناسایی سایر متهمان احتمالی و سایر مال باختگان ادامه دارد و پس از تکمیل تحقیقات پرونده، کیفرخواست به دادگاه کیفری استان قزوین ارسال می شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان محترم توصیه می کنیم هنگام خرید دقت کنند که قطعه جداگانه ای به دستگاه کارتخوان متصل نباشد و از دادن رمز کارت بانکی خود به فروشنده خودداری کنند و حتی در صورت وجود امکان خرید معتبر و معتبر از مراکز و افراد وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید