327 هکتار از اراضی ملی کرمانشاه مرمت شد/ بیش از هزار متهم دستگیر شدند.


ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811620

شهرام کرمی از بازگشت 327.5 هکتار از اراضی ملی بیت المال در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: بیشتر اراضی مرمت شده مربوط به منابع طبیعی با 248 هکتار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه با تشریح آخرین وضعیت احیای اراضی ملی استان به وضعیت گذشته گفت: حفاظت از اراضی و منابع طبیعی برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: در این نشست ها موانع و مشکلات پیش روی اقدامات اجرایی در راستای مقابله با پدیده زمین خواری، تعرض و تغییر کاربری اراضی کشاورزی، منابع طبیعی، کمک های مردمی، محیط زیست، راه و شهرسازی، رودخانه ها بررسی شد. و فونداسیون ها بازرسی از منازل مسکونی انجام و دستورات لازم برای تعمیر آنها داده شد.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه در سال جاری 896 فقره زمین خواری و تغییر کاربری در دستگاه قضایی تشکیل شده است، از این تعداد حدود 418 فقره مربوط به منابع طبیعی و 399 فقره مربوط به اراضی کشاورزی است.

وی با اشاره به رسیدگی فوری به بسیاری از این پرونده ها افزود: از مجموع 896 پرونده، 746 مورد رسیدگی و رسیدگی شده بود.

کرمی از مرمت 327.5 هکتار از این اراضی به حالت قبلی خداس ادامه داد: بیشترین اراضی مرمت شده مربوط به منابع طبیعی با 248 هکتار و سپس 52 هکتار اراضی کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا تعدادی متخلف و سارق زمین در این منطقه دستگیر شدند، افزود: در مجموع حدود یک هزار و 68 نفر به این دلیل تحت تعقیب قرار گرفتند که اکثر آنها مربوط به تغییر کاربری – 837 نفر بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید