رئیس شعبه کلاهبرداری بانک مسکن در کشور همسایه دستگیر شد/ استرداد متهم و همدستانش در کشور


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843039

مدیر روابط عمومی بانک مسکن از استرداد یک کلاهبردار بانکی در کشور خبر داد و گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از کشورهای همسایه، وی و همدستانش دستگیر و به کشور تحویل داده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی سندگل نظامی، مدیر روابط عمومی بانک مسکن درباره دستگیری و استرداد کلاهبردار بانکی گفت: وی فریب خورده و به همراه خانواده خود به کشور همسایه متواری شد و رئیس بانک مسکن موضوع به مراجع قضایی و پلیس بین الملل ارجاع شد. افسران جمهوری اسلامی ایران

وی تصریح کرد: این فرد با سوء استفاده از موقعیت رسمی، تعدادی از مراجعان را با سوء استفاده و کلاهبرداری فریب داده است. بلافاصله پس از ورود مراجع نظارتی و مدیرعامل بانک مسکن، موضوع جرم در دستگاه قضایی و امنیتی منعکس شد. دستورات مربوطه برای استرداد متهم و همسرش به کشور صادر شده است.

وی با یادآوری اینکه در جریان تعقیب و گریز مستمر افسران پلیس بین‌الملل توسط فرماندهی انتظامی، رونوشتی از پیام قرمز صادر شده علیه وی به کشورهای عضو اینترپل ارسال شد، یادآور شد: شناسایی و در نهایت شناسایی متهم دستگیر شد. و همدستانش با موفقیت انجام شد.

مدیر روابط عمومی و مدیریت بانک مسکن تاکید کرد: متهمان در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری به کشور بازگردانده و تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید