اعتصاب مرگبار شعبه اطلاعات نهاوند به شبکه زورگیری در یکی از ادارات اقتصادی / ۵ متهم اصلی دستگیر شدند


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882297

ضرگام احمدوند بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان و با هماهنگی دستگاه قضایی شبکه آرتشا در یکی از ادارات اقتصادی شهرستان نهاوند کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهمدان; ضرگام احمدوند فرماندار نهاوند در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در این شهرستان و با هماهنگی دستگاه قضایی، شبکه ارتشا در یکی از … ادارات اقتصادی شهرستان نهاوند

وی با اشاره به دستگیری پنج نفر از ماموران و عوامل اصلی این اقدام با دستور قضایی، تصریح کرد: در مراحل اولیه این اقدام برخی از مدیران شهری که با کلاهبرداری از بیت المال رشوه های چند صد میلیونی از شهروندان دریافت کرده بودند. حقوق و کلاهبرداری همراه با بستگان اخراج و وارد سیستم قضایی شد.

فرماندار نهاوند با ابراز تأسف برای محکومان خاطرنشان کرد: مایه تاسف است که برخی مدیران و کارکنان دولت از فرصت های خدماتی که جمهوری اسلامی ایران در اختیار آنها قرار داده است برای سوء استفاده و خیانت استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: امروز بحمدالله به برکت تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و حمایت دستگاه قضایی هیچ تخلفی از رصد و رصد دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی فرار نمی کند و با حفظ بیت المال و حقوق شهروندی هرگونه تخلف رسیدگی خواهد شد قاطعیت و جدیت با هم برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید