فروش 40 میلیارد مال غیر به شهروندان / 2 متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان خبرداد؛

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری 2 نفر که با جعل اسناد مال غیر به ارزش 40 میلیارد ریال را به 6 نفر فروخته بودند، خبر داد.


به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی اصغر محمدی بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این که 2 فرد سودجو با جعل اسناد و مدارک مال غیر را به آنان فروخته و به این شیوه از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اخذ اظهارات شاکیان پرونده تحقیقات علمی و تخصصی خود را آغاز کرده و با اطلاعات دقیق بدست آمده متهمان را در رصد هوشمندانه خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: سرانجام مخفیگاه متهمان در یکی از مناطق شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با شکات ، ادله و مستندات پلیس مواجه شدند به 6 فقره جعل و کلاهبرداری از از شهروندان به طریق فروش مال غیر  به ارزش 40 میلیارد ریال  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی گفت: به شهروندان توصیه می کنیم در انجام هر نوع خرید و فروش ملک ، زمین و اموال غیر منقول دیگر  تحقیقات کافی و استعلامات لازم را از مبادی قانونی  مربوطه اخذ و سپس نسبت به انجام معامله اقدام کنند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید