74 متهم در اجرای طرح ارتقاء و بیمه در رودان شناسایی و دستگیر شدند


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842800

سرهنگ زارعی از شناسایی و دستگیری 74 متهم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین زارعی در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مدت 72 ساعت برای رفع مطالبات مردم و برخورد با متخلفان نظم و امنیت در شهرستان رودان اجرا شد. در یک سری سورپرایزها 27 سارق کشف و دستگیر شدند و 21 فقره سرقت فاش شد.

وی با اشاره به شناسایی و توقیف 42 دستگاه خودرو متخلف و پنج دستگاه موتورسیکلت، افزود: در این طرح 220 مورد بازدید در محل از واحدهای صنفی و 105 اخطاریه به واحدهای صنفی و تعدادی از مدیران و متصدیان اصناف متخلف صادر شد. به دلیل رعایت نکردن قوانین انضباطی، «با اخذ تعهد کتبی سه واحد را پلمپ و از ادامه فعالیت ممانعت به عمل آورد.

فرمانده انتظامی رودان ادامه داد: از دیگر اقدامات و افشاگری های این طرح می توان به کشف 205 کیلوگرم مواد مخدر، 3 هزار و 600 لیتر سوخت، 240 بطری مشروبات الکلی خارجی، سه قبضه سلاح شکاری، 644 عدد قرص روانگردان و دستگیری 37 اتباع خارجی غیرمجاز اشاره کرد. 5 تیراندازی، کشف 24 راس دام قاچاق، دستگیری 9 قاچاقچی، در مجموع 74 متهم در این طرح شناسایی و دستگیر شدند و با تشکیل پرونده قضایی از سوی مقام قضایی تشکیل شد.

سحر گفت: پلیس به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به درخواست های مردم است و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل و موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی و پل ارتباطی 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی جنایت اقدام شود. و برای دستگیری مجرمان و مجرمان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید