اجرای طرح ضربتی مقابله با سارقان و مالخران در اصفهان / 102 سارق شناسایی و دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از اجرا طرح ویژه و ضربتی مقابله با سارقان خُرد، سارقان قطعات خودرو، دوچرخه، جیب بُری و کش روزنی و مالخران به مدت 72 ساعت توسط کارآگاهان این پلیس در سراسر استان خبر داد.


به گزارش

خبرگزاری موج

اصفهان

، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در راستای رویکرد امنیت محله محوری، طرح ویژه و ضربتی به منظور مقابله با مقابله سارقان خُرد، سارقان قطعات خودرو، دوچرخه، جیب بُری و کش روزنی به مدت 72 ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در سراسر این این استان به اجرا گذاشته شد که نتایج خوبی به همراه داشت.

وی افزود: در طرح با اقدامات علمی و تخصصی و هوشمندانه صورت گرفته تعداد 102 سارق شناسایی و طی چندین عملیات جداگانه دستگیر شدند که در تحقیقات صورت گرفته از آنان 93 فقره سرقت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان همچنین از اجرای طرح مبارزه با مالخران و صنوفی که اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می کنند خبر داد و گفت: در این طرح نیز 16 مالخر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ تُرکیان با بیان اینکه تمامی متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند اظهار داشت: طرح های ویژه و ضربتی پلیس آگاهی براساس مطالبات و درخواست های مردمی طراحی و به مرحله اجرا در می آید و در این خصوص از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه جرم و سرقت و یا هرگونه موارد و رفت و آمد مشکوک در و مجتمع مسکونی خود موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به ماموران پلیس اطلاع دهند.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید