سارقان در یاسوج معضل شدند/ 60 سارق دستگیر شدند


ساعت: 09:48
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885774

رئیس اداره برق شهرستان بویار احمد به قطعی برق در شهر میلاد یاسوج واکنش نشان داد و نقش سارقان را در این قطعی ها تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، تعدادی از شهروندان شهرک میلاد یاسوج با ابراز گلایه از قطعی مکرر برق در منازل خود اذعان داشتند: شاهد قطعی مکرر برق در شهرک میلاد هستیم و این قطعی ها بدون اطلاع قبلی است.

این شهروندان خاموشی های ناگهانی را عامل آسیب به لوازم خانگی خود می دانند و اظهار می کنند: خانواده هایی هستند که بر اثر این خاموشی ها لوازم منزلشان سوخته است.

اهالی شهرک میلاد خواستار بررسی مشکل قطعی برق محل سکونت خود شدند و گفتند: مسئولان برق شهرک بویراحمد نسبت به بررسی و رفع این مشکل اقدام کنند.

رئیس اداره برق شهرستان بویراحمد در این خصوص در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: در اداره کل مرکز دیسپچ یا مرکز کنترل قطعی برق به صورت ساعت، دقیقه و حتی ثانیه ثبت می شود. ، بنابراین هر روز وقفه های برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده انجام می شود حالت ضبط می شود.

کاظم رزمی سرقت را دلیل مهم قطعی مکرر برق در شب و حتی روز اعلام کرد و گفت: سرقت باعث قطعی های بی رویه می شود و به دلیل اینکه سارق اقدام به اقدام سریع و سرقت کابل های برق می کند باعث سوختگی وسایل برقی شهروندان می شود.

وی به سرقت های مکرر شبانه، حداکثر 15 تا 20 مورد در شبانه، حتی سرقت کابل های روزانه اشاره کرد و ادامه داد: پلیس با تلاش خود حدود 60 تا 70 سارق و حتی حدود 9 سارق را در یک شب دستگیر کرد. بازداشت هستند اما حجم سرقت زیاد است.

رزمه بیان کرد: یکی از دلایل مهم خاموشی ها سرقت های بی برنامه است که در صبح، ظهر و شب مشاهده می شود و قطعی ها ثانیه به ثانیه در مرکز کنترل ثبت می شود.

این مسئول در ادامه به 180 کیلومتر کابل کشی برق در سال 1400 در امامت، گلستان، ابن سینا، بهنره شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: حدود 60 تا 70 درصد شبکه برق سیم کشی شده و مابقی به پیمانکار واگذار شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید