2 سارق موتورسیکلت در شرق اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 سارق و کشف 5 دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه متهمان در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: پس از وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت از شهروندان در برخی مناطق شرقی شهر اصفهان، با توجه به شیوه و شگرد خاص سارقان در سرقت ها، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار قرار گرفت. دستور کار کارآگاهان پلیس از روستا

وی همچنین گفت: در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بازرسی از محل سرقت و انجام تعدادی اقدامات تخصصی و همچنین جمع آوری مدارک موجود، اثر انگشت 2 نفر را کشف کردند. دزد دریافتی در این سرقت ها و شناسایی هویت واقعی و مخفیگاه متهمان، هر دو سارق را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به 7 فقره سرقت موتورسیکلت در شرق شهر اصفهان اعتراف کرد و گفت: از مخفیگاه سارقان 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات ناقص کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد سارقان موتورسیکلت های مسروقه را با قیمت بسیار پایین به 2 فروشنده می فروختند که در نهایت فروشندگان دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند. برای اقدام قانونی



آیا این خبر مفید بود؟