دستگیری 3 سارق و سارقان قطعات الکترونیکی بیل مکانیکی الکترونیکی در شهرکرد


ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808049

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت؛

سردار منوچهر امان اللهی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی از مدت ها قبل موضوع سرقت قطعات الکترونیکی بیل های مکانیکی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: ماموران آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق و سارقان و سرقت اموالی به ارزش 50 میلیارد ریال از آنان شدند. و مصادره شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در سال های گذشته مواردی از سرقت قطعات الکترونیکی بیل های مکانیکی در شهرستان های استان مشاهده شده است.


وی با بیان اینکه اطلاعات از مدت ها قبل موضوع را در دستور کار قرار داده بود، گفت: اطلاعات از سه سارق و سارقان کشف شد که همگی دستگیر و اموال مسروقه به ارزش 50 میلیارد ریال از آنها کشف و ضبط شد.


امان اللهی با وجود اینکه این افراد 70 فقره سرقت در شهرستان های استان داشته اند و در سایر استان ها نیز مواردی وجود دارد، افزود: امسال سرقت های مهم به ویژه باندها با تلاش هدفمند پلیس شناسایی و دستگیر شدند. “


وی گفت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش و تلاش ماموران نیروی انتظامی در سطوح مختلف نیروی انتظامی به ویژه پلیس آگاهی، کشف سرقت و دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. حدود 22 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مردم و صاحبان اموال باید مراقب نگهداری صحیح از اموال خود باشند زیرا اگر مردم به اموال خود رسیدگی کنند راه بر روی سارقان بسته می شود و فرصت ها سلب می شود. آنها.”


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید