سجادی بیشتر از استقلال به پرسپولیس کمک کرده است/ درویش اعتقادی به مشکلات اقتصادی ندارد!


ساعت: 00:56
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883365

معاون مالی باشگاه پرسپولیس از آخرین صحبت های مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ عطاالله خسرویان، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات یحیی گل محمدی مبنی بر اینکه باشگاهی می تواند از بورس پول استفاده کند اما پرسپولیس چنین شرطی ندارد، گفت: از بهمن ماه به عنوان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس مشغول به کار هستم. سال گذشته و در همان ابتدای کار چندین جلسه کارشناسی با آقای سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم. او مردی تحصیلکرده، کارکشته و ورزشکار است که نگاه روشنی به مسائل اقتصادی دارد، اما انتقاداتی به او وارد است که دستان توانمندی در پرسپولیس ندارد تا کارها را به شکل حرفه ای به دلخواه خود پیش ببرد.

وی ادامه داد: آقای درویش برای ما عزیز است اما متاسفانه برخلاف وزیر ورزش اعتقادی به مسائل اقتصادی، کارشناسی و علمی ندارد. نه شناختی از مسائل اقتصادی دارد و نه به مسائل علمی اعتقاد دارد! از ابتدای حضورم در باشگاه پرسپولیس با برنامه ریزی های عملی و علمی وارد شدیم تا بتوانیم به موازات و در بحث ارزش افزوده برای آن درآمدزایی کنیم. باشگاه پرسپولیس اما با فکر آقای درویش کاری از دستمان برنمی آمد و چند ماهی است که من به عنوان معاون مالی باشگاه هیچ اطلاعی از مسائل اقتصادی ندارم! رویکرد آقای درویش برای اداره باشگاه کمک مالی و حمایت مالی است که البته در سال های اخیر نشان داده جز بدهی به باشگاه چیزی ندارد. او به دنبال کار علمی و اقتصادی نیست، هرچند با قوانین قضایی آشناست.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس جایگاه بزرگی دارد اما باید بستری برای کار در آنجا فراهم شود و مدیریت باشگاه بخواهد من در خدمت باشم. حالا دو نفر به عنوان اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس معرفی شدند و دیدم که آقایان شهریاری و خبیری به عضویت هیات مدیره درآمدند. من شناخت نسبی از آنها دارم، اما می دانم که موانعی برای عدم انجام این معرفی وجود دارد. هواداران عاقل و باهوش هستند و می دانند که پس از عقد قرارداد با بازیکنان و کار اسپانسرینگ، اعضای هیئت مدیره برای امضاء مشخص می شوند! در این صورت، آنها هیچ خروجی نخواهند داشت، اگرچه من برای آنها احترام زیادی قائل هستم.

خسرویان با انتقاد از سرمربی پرسپولیس گفت: در مورد آقای یحیی گل محمدی باید بگویم که باید به مسائل فنی بپردازد. شاید آقای سجادی حرف های من را بشنود و ناراحت شود، اما به نظر من وزیر ورزش و جوانان بیشتر از استقلال به پرسپولیس خدمت کرده است، هرچند تفاوتی بین وزیر ورزش پرسپولیس و استقلال نیست. در مورد برداشت پول و آزاد شدن آن هم باید بگویم که این موضوع روند قانونی دارد و اگر باشگاه این کار را نکند در آینده شرایط سخت می شود. دوره اداره باشگاه با چوکروم تمام شده و نمی توان باشگاه را اینطور اداره کرد.

وی در پایان گفتگوی خود با برنامه چهار، چهار، دو رادیو جوان خاطرنشان کرد: اگر استقلال از بورس پول می گرفت حتما در چارچوب مشکلات قانونی بوده و مدیریت باشگاه پرسپولیس می توانست این کار را انجام دهد. . برای صرف این پول شرایطی وجود دارد و این مبلغ که حاصل حضور هواداران در بورس است نباید صرف خرید زمین و ساختمان در کردستان شود. ما باید کار ساختمانی انجام دهیم اما این کار 40 سال پیش انجام شد. آقای درویش باید در رویکرد مدیریتی خود تغییراتی ایجاد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید