سجاد غریبی دستگیر می شود؟ | روز جدید

هفته گذشته به طور ناگهانی ویدئوهایی از دعوای سجاد قریب، چهره اینستاگرامی معروف به هالک ایرانی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که بازتاب گسترده ای را در پی داشت؛ گریبی در مسابقه بوکس با حریف کمتر شناخته شده قزاقستانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مبارزه بسیار ضعیف و تحقیر آمیزی از خود به نمایش گذاشت و از ایران در اکثر رسانه ها دست به دست شد و باعث تمسخر این ورزشکار ایرانی شد.

پس از این دعوا بود که تعداد زیادی از ورزشکاران به ویژه ورزشکاران با تجربه در رشته هایی مانند بوکس و ورزش های رزمی به انتقاد از غریب پرداختند و او را به خاطر کارش مورد انتقاد قرار دادند که باعث شد چهره ورزش ایران در عرصه بین المللی زیر سوال برود. .

حمله و توبیخ جدی در انتظار هالک ایرانی است!

گریبی از تصمیمات عجیب خود ابراز پشیمانی کرد و در لایو اینستاگرام با مردی که خود را مربی او معرفی کرد از مردم ایران عذرخواهی کرد.

با ادامه این اظهارنظرها و انتقادات شدید گفته می شود به دلیل اتفاقاتی که در آخرین مصاحبه قریب رخ داد و به دلیل اینکه وی در این کمپین ها خود را نماینده ایران معرفی کرد و وارد رقابت با عناصر سنتی شد، اقدامات جدی علیه وی صورت گرفت. خواهد بود.

این فرد اینستاگرامی باید در مورد ماهیت کار، فعالیت ورزشی و همچنین آنچه که باعث شده مسابقه نمایشی را برگزار کند، به مسئولان مربوطه توضیح کافی داشته باشد.

البته فعالیت های عجیب ورزشی زیر نظر نهاد خاصی نبوده و شخصاً و فقط برای برنامه هایی که به دلیل شهرتش در اینستاگرام مورد توجه قرار گرفته بود، مورد توجه قرار گرفته است. پیشرفته است

دیدگاهتان را بنویسید