سحر قریشی از اینجا اخراج شد و آنجا ماند؟ عکس

سحر قریشی از اینجا اخراج شد و آنجا ماند؟  عکس

در حالی که شاید این بازی جدید این زوج پرحاشیه برای ماندن در خبرها باشد، سحر قریشی که زمانی بازیگری پرکار برای خودش بود، حالا با چالش سختی روبرو شده است.

متهم به اعتیاد به سحر قریشی
تتلو در توئیتی، سحر قریشی را متهم به اعتیاد کرد و از خانواده سحر قریشی خواست که بیایند و به او خیانت کنند! این خواننده متخلف و پرحاشیه نیز از این پس خود را مجرد اعلام کرده است!

سحر قریشی در پاسخ خود را معتاد به عشق توصیف کرد و از تتلو عذرخواهی کرد و نوشت: من معتاد عشقم هستم. جلوی هشتاد میلیون می گویم و پشت احساسم می ایستم دوستت دارم.

سحر قریشی در عذرخواهی خود از ادبیاتی استفاده کرد که قابل انتشار نبود.

سحر قریشی چند بار ازدواج می کند؟
سحر قریشی قبل از معروف شدن با مهران آهوان ذاکری ازدواج کرد. حالا این دو از هم جدا شده اند. اخیرا شایعاتی مبنی بر ازدواج سحر قریشی با امید علومی یکی از خوانندگان جوان ایرانی مطرح شده است. سحر قریشی که در برنامه دید در شب حضور دارد، درباره رابطه اش با امید علومی گفت: به هر حال در شرایطی نیستم که فقط بخواهم به زندگی ام ادامه دهم. ما با هم هستیم.

دلیل طلاق سحر قریشی از همسر اولش/ دیگر از نقش همسرم راضی نیستم
مهران آهوان ذاکری متولد مرداد 1362 است که قبل از جدایی در مصاحبه ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ازدواج این بازیگران می تواند بین آنها و سینما فاصله بیندازد، گفت اما شما به عنوان فردی که او را به سینما معرفی کردید. پشیمان نمی شود -دیر؟ او گفت: «نه، وقتی او بدون حتی یک دقیقه تلاش این همه تلاش کرد و موفق شد، متاسفم که از هیچ چیز پشیمان نیستم.

سحر قریشی و همسر اولش
اما پس از مدتی از سخنان خود عقب نشینی کرد و در مصاحبه ای گفت: همیشه از من به خوبی یاد می کرد و در چندین مصاحبه در مجلات مختلف گفت: اگر همسرم بخواهد یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و به بازی ادامه می دهم. در کنار زندگی شخصی من عمل کنید.«به من آسیب نزنید. همسرم همیشه مشوق و پشتیبان من بوده است.

اما الان با بازی همسرم موافق نیستم. بعد از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که او را به شهرت رساند، رفتارش تغییر کرد و حالا شش ماه است که او را نمی شنوم!

من هم به دادگاه حمایت از خانواده مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون او را تشویق کردم و اجازه کار دادم، درخواست من مبنی بر ممنوعیت کار همسرم رد شد. با این حال از نظر دینی و قلبی دیگر از بازیگری همسرم راضی نیستم.

داستان عاشقانه سحر قریشی با مهدی طارمی
17 آبان 96 طارمی متن عاشقانه ای منتشر کرد. همبازی او حسین ماهینی در زیر متن طارمی به گویش بوشهری نوشت: ما 30 ساقدوش را دوست داریم، این شروع یک دعوای بزرگتر بود.

واکنش سحر قریشی به ازدواجش با مهدی طارمی
دقایقی پس از این توییت، خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شد.

واکنش مهدی طارمی به ازدواجش با سحر قریشی
حواشی آنقدر زیاد شد که مهدی طارمی در نهایت مجبور شد به رابطه اش با سحر قریشی واکنش نشان دهد و گفت: حدود 3 سال پیش برای مدت کوتاهی با هم دوست بودیم و بعد تمام شد. ما هیچ رابطه دیگری نداشتیم.

مهدی طارمی در خصوص عکس های منتشر شده خود گفت: متأسفانه وقتی این عکس ها بیرون آمد، کار فلان شخص بود وگرنه نمی شد عکس ها را به همین شکل منتشر کرد.

اما از هیچکس گلایه ای ندارم و الان هم از پست ها و مطالبی که ذکر می شود عصبانی نیستم چون آب از سرم گذشت!

دیدگاهتان را بنویسید