سرقت 196 میلیون دلاری از صرافی ارزهای دیجیتال

سرقت 196 میلیون دلاری از صرافی ارزهای دیجیتال

روز جدید یک شرکت امنیتی می گوید هکرها 196 میلیون دلار از صرافی ارز دیجیتال Bitmart سرقت کرده اند.

BitMart در بیانیه‌ای رسمی هک شدن را تایید کرد و آن را یک نقض امنیتی بزرگ خواند و گفت هکرها حدود 150 میلیون دلار از دارایی‌های سهام را سرقت کرده‌اند.

با این حال، شرکت اطلاعات و امنیت چینی Blockchain Pack Shield گفت که پول سرقت شده حدود 200 میلیون دلار است. بیت‌مارت در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمام برداشت‌ها تا دستور بعدی به حالت تعلیق درآمده و بازبینی کامل امنیتی در حال انجام است.

Pack Shield اولین شرکت امنیتی بود که به روز شنبه نفوذ کرد و جریان ثابت ده‌ها میلیون دلار از آدرس BeatMart به آدرسی را گزارش کرد که اسکن اتر آن را هکر BeatMarter نامید.

Beckmart تخمین می زند که حدود 100 میلیون دلار در ارزهای دیجیتال در بلوک اتریوم چین و 96 میلیون دلار در سکه در Smart China Bainance از دست داده است.

بیت‌مارت گفت که کیف‌های آنلاین هک شده اتریوم و بایننس تنها درصد کمی از دارایی‌های بازار سهام هستند و سایر کیف‌ها سالم و بدون آسیب هستند.

به گفته کوین گکو، صرافی بیت مارت که خدمات مختلفی از جمله صرافی های فوری و اهرم را ارائه می دهد، معمولاً یکی از بهترین ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات است.

Beatmart می‌گوید روش‌های استفاده شده توسط هکرها هنوز ناشناخته است، اما آنچه پس از هک شدن بازار سهام اتفاق افتاد، مشخص است. این یک مورد نقل و انتقال، مبادله و پولشویی است.

طبق گزارش CNBC، آخرین سرقت هکرها به موج اخیر هک ها اضافه شده است. شبکه وام دهنده Ramzarz Celsius هفته گذشته در نتیجه هک 120 میلیون دلاری در پلت فرم مالی غیرمتمرکز BadgerDAO ضرر کرد.

در ماه آگوست، یک هکر بیش از 600 میلیون دلار از توکن های PlayNet Exchange را دزدید، اما پس از یک سری حوادث تقریباً تمام پول را پس داد.

دیدگاهتان را بنویسید