196 هکتار زمین برای شهرک تخصصی کفش پرچین اختصاص می یابد


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894116

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان;

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان گفت: شهرداری هیدج دارای 196 هکتار زمین است که در صورت واگذاری به شهرک صنعتی شهرک تخصصی کفش در این شهرک احداث می شود که نمونه ای در کشور نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن عباسی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه کفش های هیدج از نظر کیفیت و سطح تولید جزو اولین ها در کشور هستند، گفت: صنعت کفش هج یک صنعت بومی است، در سال های اخیر واحدهای جدیدی در هیدج راه اندازی شده که نشان از توانمندی دارد. تولیدکنندگان منطقه و وجود ظرفیت های خوبی در این شهرستان که در صورت صنعتی شدن و افزایش نیروی کار قطعا سطح اشتغال بهبود می یابد.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی واقع در هیدج به طور انحصاری در زمینه کفش و بعضا در صنایع تبدیلی فعال است، افزود: سایر مراکز صنعتی که به صورت پراکنده هستند بر روی تولید کفش متمرکز هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان با بیان اینکه در روزهای اخیر جلساتی با مسئولان شهرک هیدج برای واگذاری زمین به شهرک صنعتی برگزار شده است، گفت: شهرداری هیدج دارای 196 هکتار زمین است که در صورت واگذاری به شهرک صنعتی، متخصصان. شهری برای کفش در این شهر ساخته می شود که نمونه ای در کشور نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در صورت تحویل زمین، شرکت شهرک های صنعتی این شهرک را ساخته و به سرمایه گذاران واگذار می کند، گفت: در صورت عدم واگذاری این زمین به شهرک، مجوز تاسیس شرکت تخصصی کفش را صادر می کنیم. شهرک صنعتی.”

عباسی اذعان داشت: مقرر شد مسئولان این شهرستان ظرف مدت یک ماه پاسخ نهایی و نهایی را به شهرک صنعتی بدهند که آیا اجازه ساخت شهرک صنعتی را می دهند یا خیر.

وی با بیان اینکه ایجاد شهر تخصصی برای صنعت کفش یکی از چشم اندازهای بلندمدتی است که می توان برای صنعت کفش هیدج ترسیم کرد، گفت: واحدهای این شهرستان در صورت ساخت تنها در اختیار میدان قرار می گیرد. فعالان صنعت کفش و هیچ گونه فعالیتی غیر از تولید کفش در این واحدها انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید