اختصاص 250 هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی / فروش اموال مازاد

وی با بیان اینکه با پاکسازی زمین های خارج و داخل شهر می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد، افزود: در قالب پروژه های مسکن می توان زمین های مناسب تری را در داخل شهرها ساخت تا مورد استفاده قرار گیرد، اما گاهی زمین هایی ساخته می شود. این مسائل نیاز به توجه بیشتری دارد.

استاندار قزوین اذعان داشت: استانداران استان قزوین در اسناد اجرایی خود در حوزه مسکن توانمند هستند، این شرایط مشارکت مردم استان را بیش از سایر استان ها مناسب کرده است.

اراده جمعی مدیران استان ارائه خدمات عالی به مردم است

گفتن اینکه شما باید در حوزه مسکن هوشمند باشید. وی گفت: برای شناسایی دقیق مشکلات حوزه مسکن در حد توان و در حد توان در جلسات شورای مسکن حضور خواهم داشت. از مدیران کل استان نیز تقاضا دارم به عنوان کارگروه اصلی به این جلسات توجه کنند.»

این کارمند در پایان یادآور شد: اراده جمعی مدیران در استان باید مبتنی بر عملکرد عالی و ارائه خدمات به مردم باشد، این امر باید در مسکن مهر مورد توجه قرار گیرد و بتوانیم خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

علی فرکزاد در این نشست گفت: تجربه خوبی در حوزه مسکن مهر کسب کرده ایم و کوچکترین مشکل را در اجرای این طرح در کشور می بینیم.

وی افزود: از فرمانداران می خواهیم جلسات شهرستانی مربوطه را برگزار و پیشنهاداتی را ارائه دهند تا برنامه مدونی داشته باشیم.

معاون عمرانی بخشداری کاروین گفت: 250 هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده و تمرکز استان بر این موضوع است تا این اراضی به متقاضیان واگذار شود.

شناسایی و فروش زمین مازاد به دستگاه اجرایی

فرخزاد با بیان اینکه تامین زیرساخت های مسکن نیازمند همکاری مردمی است، یادآور شد: با توجه به اینکه اکنون در محدوده شهری مهرگان 50 هزار نفر زندگی می کنند، در صورت تکمیل بلوک ها، تعداد ساکنان به بیش از 100 هزار نفر خواهد رسید.

با یادآوری همکاری نظام مهندسی در حوزه ساخت و ساز مسکن؛ وی اذعان داشت: تفاهم نامه های مناسبی با ارگان های مختلف از جمله جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش منعقد شده و از طریق این توانمندی ها می توان طرح 5 هزار واحدی را در اراضی رزجرد اجرا کرد.

این مقام مسئول در پایان گفت: علاوه بر این، شناسایی و فروش زمین های مازاد به دستگاه های اجرایی می تواند در مشارکت بخش عمومی در ساخت مسکن موثر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید