سرلشکر باقری موفقیت تیم تکواندو در مسابقات «سیسم» را تبریک گفت


ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917199

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی به حضور تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات سیزم (نظامیان جهان) تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی به حضور تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات سیزم (نظامیان جهان) تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

رشادت های پرقدرت تیم تکواندوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نظامی جهان (سیزم) در خدمت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ملت شریف ایران ایران اسلامی و کارگران غیور و دلاور. اینجانب صمیمانه به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم و از زحمات مسئولان، برگزارکنندگان، کادر فنی، ورزشکاران و داوران برای کسب این موفقیت بزرگ تشکر می کنم. موفقیت ها و پیروزی های پی در پی فرزندان ایران اسلامی در رشته های مختلف ورزشی در عرصه های جهانی جلوه ای از اراده، توانایی و توانایی های درخشان این سرزمین برای فتح قله های بلند افتخار در عرصه های مختلف است. از خداوند منان سربلندی جامعه ورزش کشور و نیروهای مسلح در مناطق حساس پیش رو را خواستارم.

باید بگویم؛ بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو سیزم از یکم تا نهم آذرماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی با حضور 10 تیم شامل برزیل، روسیه، اسپانیا، عمان، نپال، ارمنستان، پاکستان، کامرون، اسلوونی و تیم های اسلامی برگزار شد. جمهوری ایران در حالی برگزار شد که تیم کشورمان در پوما (کاتا) و کوروگی (مسابقه مردان و زنان) مقام های اول را کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید