سرمربی ایتالیایی سرمربی استقلال شد

در روزهایی که اخبار جنجالی زیادی از سوی باشگاه استقلال مبنی بر انتخاب سرمربی جدید به گوش می رسد، کارکنان این باشگاه در سکوت در حال بررسی وضعیت فرصت های خود هستند تا در نهایت هدایت این تیم را مربی خوبی کنند.
پس از اینکه جواد نکونام سرمربی استقلال را رد کرد و ماندن در فولاد را انتخاب کرد، نام های متعددی برای نیمکت آبی پوشان مطرح شد. با وجود نام چند مربی ایرانی، مدیران استقلال همچنان معتقدند یک مربی خارجی باید هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.
از این رو مذاکرات متعددی با برخی مربیان خارجی انجام شده و باید دید در روزهای آینده با این مذاکرات چه اتفاقی خواهد افتاد.
نکته مهمی که در این زمینه از باشگاه استقلال شنیده می شود، حضور گابریل پین در بین گزینه های مربیگری این تیم است. سرمربی ایتالیایی که سال گذشته دستیار فرهاد مجیدی بود به احتمال زیاد سال آینده در ستاد این تیم حضور خواهد داشت و به کار خود ادامه خواهد داد. نتیجه اینکه پین ​​اکنون از سوی مدیران باشگاه استقلال به عنوان یکی از گزینه های مربیگری پیشنهاد شده و با توجه به شناختی که سرمربی ایتالیایی از استقلال دارد و البته تجربه روشنی که در سال های اخیر دارد، هدایت نمی شود. این تیم .
البته در حال حاضر کارکنان استقلال در حال مذاکره با مربیان خارجی دیگر هستند، اما اگر آن مذاکرات خوب پیش نرود، بعید است پین که محبوبیت زیادی در بین هواداران استقلال دارد، این تیم را به لیگ بیست و دوم برساند.

دیدگاهتان را بنویسید