سرمربی بعدی استقلال مشخص شد

سرمربی بعدی استقلال مشخص شد

باشگاه استقلال امروز 7 نفر را به عنوان اعضای کمیته فنی باشگاه منصوب کرد و این کمیته باید در اولین و مهمترین وظیفه خود سرمربی جدید استقلال را مشخص کند. بر اساس آنچه از سوی خجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام شد، اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال چهار گزینه داخلی و چند گزینه خارجی را بررسی و در نهایت یک نفر را از بین گزینه های ایرانی و خارجی به عنوان سرمربی جدید باشگاه استقلال انتخاب خواهند کرد. ریکاردو ساپینتو را به عنوان جانشین خود منصوب خواهد کرد. باشگاه استقلال در اعلام گزینه ها نام هیچ یک از مربیان ایرانی را نبرده است اما گفته می شود جواد نکونام، ساکت الهامی، علیرضا منصوریان و محمد ربیعی جزو گزینه های داخلی استقلال هستند. در مصاحبه هایی که اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال که 7 نفر هستند، به نظر می رسد تمایل آنها بیشتر به سمت جواد نکونام است.

اگر قرار باشد مربی ایرانی از سوی اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال انتخاب شود، جواد نکونام شانس بیشتری برای هدایت آبی ها در فصل جدید خواهد داشت و به صراحت می توان گفت سه گزینه دیگر شانسی برای عقد قرارداد نخواهند داشت. با باشگاه استقلال به عنوان جانشین ریکاردو ساپینتو

پس از مجمع عمومی باشگاه استقلال که فردا برگزار می شود، اعضای کمیته فنی در جلسه ای نظرات خود را به اعضای هیئت مدیره ارائه می کنند تا در نهایت سرمربی استقلال مشخص شود. در صورت صحت نظر اعضای کمیسیون فنی ایران، جواد نکونام بهترین شانس را برای عقد قرارداد با باشگاه استقلال خواهد داشت. زمانی که اعضا به این نتیجه برسند که مربی خارجی در حال حاضر برای استقلال بهتر است، او از دستور کار اعضای کمیته فنی استقلال خارج می شود.

دیدگاهتان را بنویسید