سرمربی بعدی تیم ملی ایران مشخص شد؟ + سند

سرمربی بعدی تیم ملی ایران مشخص شد؟  + سند

شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی و اولین باخت تیم ملی با هدایت اسکوچیچ همانطور که پیش بینی می شد باعث شد تا منتقدان کروات تیم ملی به او حمله کنند و خواستار برکناری او شوند و تری سرمربی معروف تری را در اختیار بگیرد. جایگاه او برای نیمکت تیم ملی

از سوی دیگر، با توجه به سومین دوره متوالی جام جهانی و همچنین حضور لژیونرهای فوتبال ایران در سطح اول اروپا و درخشش آنها، صعود به جام جهانی دیگر رضایت هواداران فوتبال در ایران و اهالی فوتبال را به پیشکسوتان را جلب نمی کند. ایران در حسرت اولین مرحله حذفی جام جهانی هستند و این تنها اتفاق خوشایند فوتبالدوستان در ایران است. حالا بعد از شکست مقابل کره جنوبی خیلی ها معتقدند تیم ملی باید با یک مربی بزرگ و نام آشنا در جام جهانی حاضر شود تا در دور بعدی جام جهانی ادامه دهد. به همین دلیل گمانه زنی های زیادی درباره سرمربی تیم ملی و سرنوشت اسکوچیچ آغاز شده است. این در حالی است که تیم ملی باید در آخرین دیدار خود از مرحله مقدماتی 4 فروردین در ورزشگاه امام رضا مشهد به مصاف لبنان برود.

نواف العسیوی روزنامه نگار سرشناس عربستانی در توئیتی درباره نیمکت تیم ملی ایران نوشت: جاردیم، سرمربی سابق موناکو و الهلال عربستان، اولین کاندیدای سرمربیگری تیم ملی ایران است.

ژاردیم سرمربی سابق الهلال است که با شکست استقلال و پرسپولیس دو نماینده فوتبال ایران در آسیا توانست به فینال لیگ قهرمانان راه یابد و در نتیجه به عنوان قهرمانی دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید