سرمربی تیم فوتبال سپاهان به تمسخر داوران ایرانی پرداخت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان به تمسخر داوران ایرانی پرداخت

خوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با هواداران گفت: همانطور که دیروز گفتم بازی آسانی نبود و در همان لحظات ابتدایی به راحتی شروع کردیم اما بعد از آن سخت شد. ما آن را گرفتیم، من از بازیکنان خواستم که رعایت کنند اما واقعاً نمی دانم چرا داور به آنها کارت داد، در این لیگ همه تصمیمات باید یکسان گرفته شود.

وی ادامه داد: امیدوارم فوتبال ایران پیشرفت کند، بازیکنان باکیفیتی در این لیگ حضور دارند و باید داوران باکیفیتی در کنار آنها حضور داشته باشند، باید بیشتر حواسشان به اشتباهات و هشدارها باشد، فقط معرفی سیستم VAR و داوران کافی نیست. با کیفیت برای استفاده از آن

مورایس در مورد اینکه آیا او گاهی اوقات از بازی مقابل هواداران تیمش عقب می ماند، گفت: “به همان دلیلی که هواداران تیم را به جلو هل دادند، ما هم عقب نشینی کردیم، در خط میانی هواداران تمرکز بیشتری داشتند. خوشحالیم که در نهایت بازی را بردیم.» ما 3-1 پیروز شدیم، هرچند نمی توان از عملکرد خوب هواداران چشم پوشی کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص تغییرات در ترکیب این تیم و استراحت دادن به بازیکنانی مانند امید نورافکن گفت: نیازی نمی بینم در مورد ننشستن بازیکنان صحبت کنیم، بازی به مسابقه و در بازی جلو می رویم. هر مسابقه استراتژی ما تعیین می کند که چه بازیکنی نیاز دارد.

وی در خصوص محرومیت میلاد زکی پور از دیدار با پرسپولیس گفت: میلاد زکی پور 2 کارت زرد داشت و امروز سومین کارت زرد خود را دریافت کرد.

مورائیس ادامه داد: ما به حمایت هواداران نیاز داریم. در بازی قبل هواداران زیادی در ورزشگاه بودند اما خوشحال به خانه نرفتند، در حالی که امروز برعکس بود و بازی خوبی انجام دادیم. ما به حضور حداکثری آنها نیاز داریم. بازی های سختی در پیش داریم.» از همه هواداران چه آنهایی که در خانه بودند و چه آنها که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: به داوران خسته نباشید می گویم، سختی کار آنها را درک می کنم و شاید امروز بیشتر از قبل در مورد آنها صحبت کردم.

دیدگاهتان را بنویسید