تمسخر جنجالی داوران: چرا به 6 امتیازی که از استقلال گرفتند نمی گویند!

تمسخر جنجالی داوران: چرا به 6 امتیازی که از استقلال گرفتند نمی گویند!

سیدحسین حسینی در پایان دیدار استقلال و گل گهر گفت: خدا را شکر توانستیم برد خوبی کسب کنیم. با فوتبالی که بازی کردیم مستحق کسب سه امتیاز بودیم و خدا را شکر به آن دست یافتیم.

وی درباره نقش هواداران استقلال در پیروزی تیمشان گفت: باید از هوادارانمان تشکر کنم. آنها تا دقیقه 90 از تیم حمایت کردند که ما را به بازی برگشت. هواداران هم فوتبال ما را می بینند و مطمئنا خوشحال هستند. امیدوارم به آنچه می خواهیم برسیم.

کاپیتان استقلال درباره صحنه باز شدن در نیز بیان کرد: در یک مقطعی بچه ها توجه نکردند اما خدا را شکر برنده مسابقه شدیم. بازگشت به بازی مهم است. صحنه ضربات پنالتی هم 100 درصد دقیق بود. هیچ تیمی نمی آید آن را افزایش دهد و بگوید به نفع استقلال گرفته است. صد در صد پنالتی درست بود. واقعا متاسفم، داور هفته گذشته ما شش امتیاز از تیم ما گرفت. او فصل گذشته جام حذفی را نیز برای ما به ارمغان آورد. چرا کسی در این مورد صحبت نمی کند؟! الان این هفته حتما می گویند پنالتی استقلال درست نبود اما هیچکس از 6 امتیازی که گفتم و جام حذفی فصل قبل حرفی نمی زند. شاید در برخی موارد قدرت باشگاه ما کم باشد. حکم ساپینتو ادامه دارد، او عذرخواهی کرد اما از مجازاتش کم نشد.

حسینی در پاسخ به این سوال که دلیل حضورش در درگیری بازیکنان بعد از پنالتی به سود استقلال چیست، گفت: بازیکنان و مربیان گل گهر در تلاش بودند نظر داور را تغییر دهند و وظیفه من بود که به آنجا بروم.

وی درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: فعلا زود است اما تا آخرین لحظه می جنگیم تا به خواسته هایمان برسیم انشاالله.

دیدگاهتان را بنویسید