سرمربی سابق پرسپولیس مقابل استقلال

سرمربی سابق پرسپولیس مقابل استقلال

پرسپولیسی ها به سرپرستی یحیی گل محمدی موفق شدند با یک بازی جذاب و یک طرفه با نتیجه 4 بر صفر تیم گل گهر سیرجان را شکست دهند تا بدون هیچ چیز و اگر سرنوشت قهرمانی این تیم در لیگ بیست و دوم همچنان در دستان آنها و با اطمینان باشد. آسوده در هفته پایانی به مصاف نساجی مازندران می رود.

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: شاهد یک بازی با کیفیت، زیبا و کاملا متفاوت با پرسپولیس بودیم. فارغ التحصیلان گل محمدی می توانم بگویم در این دوره بهترین نمایش خود را ارائه کردند و بدون مشکل مقابل یکی از تیم های خوب لیگ به برد ارزشمندی دست یافتند. الان همه چیز دست پرسپولیس در هفته آخر است و می توانند قهرمان شوند.

وی درباره دیدار حساس پرسپولیس مقابل نساجی در هفته پایانی لیگ برتر گفت: مطمئنا پرسپولیس کار سختی خواهد داشت. هر چند هفته آینده سپاهان باید به مصاف مس کرمانی برود، اما هر لغزشی کوچک می تواند باعث سقوط این تیم شود، اما با توجه به شرایط پیش روی پرسپولیس و بازی در قائم شهر، فکر می کنم پرسپولیس کار بسیار سخت تری نسبت به قبل از نیروها خواهد داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به رسوایی های ایجاد شده پس از مدیریت پرسپولیس و دخالت عوامل بیرونی در این موفقیت که از سوی برخی از اعضای باشگاه های سپاهان و استقلال مطرح شد، گفت: استقلال باید به کلی فراموش شود. آنها همیشه بهانه دارند. حالا که به جام نرسیده اند زمین و هوا را مقصر می دانند اما آرام گرفته اند. به سخنان آنها کوچکترین توجهی نباید کرد زیرا به دنبال حاشیه سازی هستند. اما در مورد سپاهان آنها پیشتاز بودند اما از تیم خوب ملوان عقب نماندند، این بهانه ها چیست؟ بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس نباید به این صحبت ها توجه کنند. سرنوشت قهرمانی در دست آنهاست. این جام حاصل یک فصل طاقت فرسا پرفراز و نشیب است و به هر قیمتی باید مقابل نساجی پیروز شوند. درست است که پرسپولیس کار سختی دارد اما این تیمی که می بینم می تواند هر غیرممکنی را ممکن کند.

درخشان در خصوص قرعه کشی تیم ملی ایران در رقابت های جام ملت های آسیا نیز اذعان داشت: معتقدم در آسان ترین گروهی قرار گرفتیم که می توانستیم انتخاب کنیم و فکر می کنم اکنون کادر فنی تیم ملی این فرصت را دارد. برای استفاده از آن بازی ها مانند مسابقات از آموزش استفاده کنید تا مشهورتر شوید و در مراحل بالاتر موفق شوید. ما بازیکنان خوب و با تجربه ای داریم که در سطح بالای اروپا بازی می کنند و عملکرد خوبی هم داشته اند. تیم ملی شانس زیادی برای موفقیت دارد اما نباید فراموش کرد که تیم های قدرتمندی مانند ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در مراحل بالاتر حضور دارند که قطعا کار را برای ما سخت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید