سرمربی پرسپولیس برکنار می شود؟

سرمربی پرسپولیس برکنار می شود؟

علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه در گفتگوی تلفنی با مهدی تارتار گفت: علیرغم اینکه از نتایج کسب شده در چند هفته اخیر راضی نیستیم، امیدواریم با درایت شما نتایج، کادرفنی و حمایت بهتری را کسب کنید. باشگاه در مسابقات آتی.”

وی افزود: همانطور که حمایت قاطع خود را از شما اعلام می کنیم، مطمئنا برای رساندن تیم ذوب آهن به جایگاه واقعی خود در فوتبال کشور به تلاش خود ادامه می دهید. ذوب آهن تیم قدرتمند و با انگیزه ای است. اگر اشتباهات فردی را مرتکب نمی شد، قطعاً در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه متفاوتی پیروز می شد. بازی قبلی کاملاً به پایان رسیده است و مطمئن هستیم که تیم با هدایت تارتاروس و تیم آگاه و باتجربه اش می توانند ادامه رقابت های لیگ برتر را با قدرتی مضاعف و بهترین نتیجه ممکن به پایان برسانند.

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به شایعات تغییر کادرفنی گفت: هیچ گزینه ای مذاکره نکرده ایم. این گفته ها اصلا درست نیست و به تلاش خود ادامه دهید. ذوب آهن باشگاه بزرگی است و توقعات بسیار بالاست. امیدواریم در ادامه مسابقات بتوانیم با همت و همدلی همه اعضای تیم دل هواداران را شاد کنیم و هر روز جایگاه باشگاه بزرگ ذوب آهن را ارتقا دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید