سرمربی محبوب پرسپولیس یک قدم برکنار شد

سرمربی محبوب پرسپولیس یک قدم برکنار شد

رسانه های ورزشی به نقل از ساوا الاحباری نوشتند: در پی شکست هفته گذشته تیم ملی عمان مقابل ژاپن در ششمین دوره مقدماتی جام جهانی 2022، فدراسیون فوتبال عمان تصمیم گرفت برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات خود را برکنار کند.

رسانه ها می نویسند: تیم ملی عمان باید به فوریت مقابل ژاپن پیروز می شد اما باخت این تیم خشم هواداران عمان زیادی را برانکو برانگیخت. چرا که تیم ملی ما برای حفظ شانس خود برای ادامه حضور در جام جهانی 2022 باید برنده می شد.

پس از این باخت بسیاری از کارشناسان فوتبال عمانی به دلیل اینکه ملی پوشان در سطح مطلوبی بازی نکردند و عملکرد مورد انتظار را در رقابت های بین المللی نداشتند مقابل برانکو قرار گرفتند.

ایمن الفجرانی، روزنامه نگار عمانی گفت: از هواداران عمان تشکر می کنم. هیچ ناراحتی برای تیم ملی وجود ندارد، زیرا ضعیف ترین عملکرد را در خانه و بین هوادارانش داشت. امیدواریم به جام جهانی صعود کنیم اما عملکرد تیم بسیار ضعیف است.

جابر العجمی دیگر کارشناس فوتبال عمان نیز برانکو را تنها مسئول تساوی مقابل چین و باخت به ژاپن دانست. رویای صعود به جام جهانی از بین رفت. فدراسیون فوتبال باید در مورد برانکو تجدید نظر کند.

اعتراض رسانه های ورزشی و کارشناسان عمانی شدت گرفت و خواستار برکناری برانکو و انتخاب سرمربی جدید برای حضور در جام جهانی کشورهای عربی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید