در اردوی تیم ملی آب های آرام در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر هستیم/ قدم به قدم جلو می رویم

ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794132

تمام تمرکز من بر این است که خودم را به عنوان نفر اول در دوی 200 و 500 متر معرفی کنم

ملی پوش کایاک ایران گفت: در حال حاضر برای بازی های آسیایی تمرین می کنیم اما اهداف بزرگ تری دارم و برای آن تلاش می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الناز شفیعان ملی پوش کایاک ایران درباره شرایط تمرینی قبل از اردوهای ملی گفت: در زمانی که اردوها و مسابقات ملی به دلیل تاج لغو شده بود، تمریناتم را در بندر انزلی زیر نظر مربی خود دنبال کردم. مصدوم شد و مجبور شد یک ماه در تمرینات غیبت کند اما با برنامه ریزی مناسب با آمادگی خوبی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم.

ملی پوش کشورمان در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی توضیح داد: در حال حاضر زیر نظر مربی برزیلی تمرین می کنیم و تمامی ورزشکاران حاضر در اردو از آمادگی بالایی برخوردارند و رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زمان زیادی تا بازی های آسیایی باقی نمانده تمام تلاشم را می کنم تا با آمادگی حداکثری در این رقابت ها حضور داشته باشم و بهترین نتیجه را کسب کنم.

او درباره برنامه های خود برای آینده گفت: در حال حاضر تمام تمرکز من بر این است که خودم را به عنوان نفر اول دوی 200 و 500 متر معرفی کنم. در کایاک دو نفره من و تانیا کارگرپور موفق شدیم مدال های زیادی از مسابقات قهرمانی کشور در سال های اخیر کسب کنیم و امیدواریم این بار بتوانیم این موفقیت را در سطوح بالاتر تکرار کنیم.

شفیان افزود: قدم به قدم جلو می رویم و امیدواریم با تمام دست به هانگژو برگردیم تا با روحیه ای قوی برای کسب سهمیه المپیک پاریس بجنگیم.

وی خاطرنشان کرد: از رئیس فدراسیون تشکر می کنم که شرایط تمرینی مناسب را فراهم کرد.از همه کسانی که در این مسیر سخت همراهم هستند به ویژه مربیانم تشکر می کنم و امیدوارم با خوش رنگ ترین مدال جواب زحمات آنها را بدهم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید