هیچ تاخیری نداریم، طبق برنامه قدم به قدم پیش می رویم/ تکواندو تعطیل نیست

ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800060

دبیر فدراسیون تکواندو گفت: تمامی برنامه های فدراسیون در حال انجام است و با اقدامات بعدی هیچ چیزی به تعویق نیفتاده و تکواندو تعطیل نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو با بیان اینکه شرایط فدراسیون تکواندو پس از انتخابات به شرح زیر است، گفت: در فدراسیون تکواندو یک نظم سیستمی وجود دارد؛ به طوری که در این فدراسیون یک نظم سیستمی وجود دارد. تمامی برنامه های این فدراسیون در حال اجراست و با اقدامات بعدی هیچ چیزی به تعویق نیفتاده و تکواندو تعطیل نشده است.

وی افزود: روز گذشته اولین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری چهارمین دوره جام جهانی فدراسیون، یازدهمین دوره جام باشگاه های آسیا و سی امین دوره جام فجر با حضور مسئولان و تاریخ پایانی این رقابت ها و این سه رویداد مهم بین المللی برگزار شد. 22 تا 23 اسفند ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

نیری گفت: انجام تست کمربند قرمز تا اطلاع دان دو طی بخشنامه ای انجام شود و انشاالله تکواندوکارانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند در روزهای 16 و 16 دی ماه فیلم های خود را از طریق اپلیکیشن تخصصی تکواندو ارسال خواهند کرد.

دبیر فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ تکواندو طبق برنامه از پیش تعیین شده و دیدارهای هفته اول تا سوم مرحله اول دو گروه جام کوثر، پیکارهای سوم تا پنجم برگزار می شود. هفته های گروه اول مسابقات فینال است که بسیار عالی تلقی شد و انجام شد و خدای نکرده در دو روز آینده مسابقات لیگ دسته اول تکواندو را داشته باشیم.

دبیر فدراسیون در پایان با اشاره به دیگر برنامه های این فدراسیون گفت: دوره های آموزشی در قالب برنامه انجام می شود که از این تعداد تاکنون 72 دوره انجام شده و 22 دوره باقی مانده است که 6 اسفند به پایان می رسد; تصمیمات مربی و داور سال گذشته و تصمیمات کوکیوان صادر و به منازل شرکت کنندگان پست شد. ضمناً پیگیری های لازم برای اعزام داوران ایرانی برای قضاوت مسابقات امارات و ترکیه انجام شده است تا خدای ناکرده داوران ایرانی حضور پررنگی در این رویدادها داشته باشند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید