برنامه فرهنگی تعطیل نداریم/ برنامه شب های قدر در تمامی مساجد استان یزد برگزار می شود.


ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822297

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد:

حجت الاسلام سلطانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه برنامه فرهنگی نداشتیم گفت: برنامه شب های قدر در تمامی مساجد استان یزد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام خلیل سلطانی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به برنامه های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به اینکه موارد متعددی در ماه مبارک رمضان وجود دارد، تشکل های اسلامی تبلیغاتی از شهرستان های یزد برنامه های مختلفی در نظر گرفته و اجرا خواهد شد.

نماینده فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: در صورت درخواست یکی از مساجد استان برای حضور مبلغ، سازمان تبلیغات آماده اعزام مبلغ خواهد بود تا برنامه ها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون اعتکاف رمضان در استان یزد در حال برگزاری است، افزود: با توجه به شرایط کرونا و عدم برگزاری مناسب اعتکاف در ماه رجب، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا اعتکاف برنامه ریزی شد. در ماه رمضان باید مانند سال های گذشته برگزار شود و مردم بتوانند از این فرصت معنوی استفاده کنند.

سلطانی در خصوص برنامه شب قدر در مساجد استان یزد گفت: در چند روز اخیر برخی شهرستان های استان یزد به وضعیت تاج سرخ بازگشته اند اما برنامه های فرهنگی تعطیل نداریم. رعایت کنید.

نماینده فرهنگی تبلیغات استان یزد با بیان اینکه نماز شهرداری در تمامی مساجد برگزار می شود، افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده امیدواریم بتوانیم در 80 درصد مساجد استان برنامه های شب قدر را برگزار کنیم. “

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید