تمامی مساجد استان یزد در ماه مبارک رمضان / افطار باز هستند


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819166

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد:

حجت الاسلام سلطانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تمامی مساجد استان یزد در ماه مبارک رمضان دایر است و توزیع افطاری طبق پروتکل ها انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام خلیل سلطانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اعلام این خبر گفت: این مسجد به دلیل تاج گذاری در ماه مبارک رمضان تعطیل نمی شود. ماه مبارک رمضان افتتاح می شود.

وی گفت: از بیش از 2 هزار مسجدی که در استان یزد داریم، بیش از 1700 مسجد افتتاح و سه نماز در آن مساجد اقامه می شود.

سلطانی با اشاره به اینکه محور اصلی برنامه های ماه مبارک رمضان بر قرآن کریم است، ادامه داد: تمامی مساجد دارای دوره تلاوت قرآن خواهند بود و به امام جماعت مساجد اطلاع رسانی می شود تا تفسیر مختصری صورت گیرد. از قرآن.

نماینده فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: تلاوت قرآن کریم در مساجد، تفسیر قرآن و تلاوت آن در منازل سه محور اصلی ما در ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه توزیع افطاری در مساجد مشکلی ندارد، گفت: مانند گذشته نیازی به فاصله گذاری نیست، بلکه استفاده از ماسک نیز باید در دستور کار نمازگزاران باشد.

سلطانی اعلام کرد: روزه خواری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه شب های قدر مانند دو سال قبل خواهد بود یا خیر، گفت: امسال محدودیت زمانی و مسافتی برای شب های قدر برداشته شده است اما استفاده از ماسک باید در دستور کار قرار گیرد. .

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید